U centru priče su članovi dviju obitelji, Gleeson i Stanhope. Oni se prvi put susreću u njujorškoj policijskoj akademiji, kada mladi novaci Francis Gleeson i Brian Stanhope rade zajedno. Kasnije, kad zasnuju svoje obitelji nasele se jedni pored drugih i postaju susjedi. Sve je idilično, dok se jedne kobne noći dogodi ono, što će ih razdvojiti…
Priča prati Kate, kćer Gleeson i Petera, sina, tijekom mnogih godina. Kate Gleeson i Peter Stanhope, susjedi su rođeni u razmaku od 6 mjeseci. Bili su najbolji prijatelji, ali više nego najbolji prijatelji, poznavali su se i voljeli prije nego što su uopće bili svjesni te činjenice. Kate je imala blagoslovljen život i obitelj koja ju je voljela, ali Peter je imao grub, problematičan život, i oca i majku. Peter je na svojim mladim ramenima nosio težinu svijeta, težinu koju dijete ne bi trebalo nositi.
Kad Kate ima 13 godina, Peter 14, dogodi se nešto što uništava njihove živote i živote njihovih obitelji. Peter i njegova obitelj moraju odmah otići, a Kate ostaje s rupom u srcu. I Peter pati. Na kraju Kate i Peter ponovno uspostavljaju kontakt i sva prošlost je još uvijek s njima i njihovim obiteljima, prošlost koja je također dio njihove sadašnjosti. O knjizi neću reći više, osim da je bila toliko srčana, tako stvarna, ali i tako puna ljubavi i obiteljske podrške, da sam je završila u želji da i dalje budem dio života Kate i Petera.
Kakav je to kamen spoticaj između ove dvije obitelji od samoga početka? Kakav život vode? Zašto je prijateljstvo između dvoje djece upitno? Kakav život ima Peter? A kakav Kate? Što se to dogodilo da je uništilo obije obitelji? Kako će rastanak podnijet Kate i Peter? Kad će Peter i Kate ponovno uspostaviti kontakt? Što će se dalje odigrati?
TO MORATE OTKRITI SAMI…..
U ovoj priči ima mnogo, mnogo emocionalnih aspekata i uglavnom je vrlo tužna i slobodno kažem teška, ali kraj je tako dobar da je knjiga za svaku preporuku. Obje obitelji stradaju na različite načine tijekom godina, a neki od razloga temelje se na njihovom izboru, ali većina je rezultat neočekivanih okolnosti, što priči daje napetost. Ovo je jedan od onih intimnih portreta likova koji istražuje interakcije između likova u dubini i s neobičnom razinom uvida u ljudsku prirodu. Postoje neke savršeno osmišljene scene u kojima sam se kao čitateljica osjećala, da sam upravo tamo, da isto postupam… Ako volite knjige u kojima možete istraživati ljudsko ponašanje i ljudske odnose, ako uživate u obiteljskim sagama koje su sve samo ne idilične, ovo je knjiga za vas. Neke od tema koje knjiga nosi su mentalno zdravlje, ovisnost te kako tragedija utječe na sve vrste veza, poput bračnih parova i roditelja, djece. Moguće rasprave koje će potaknuti čitanje ove knjige su beskrajne i jedva čekam vidjeti kako će šira javnost reagirati na ovu knjigu. Iako je na trenutke potrebna koncentracija, mislim da je vrijedna čitanja. Meni osobno jako se svidjela ova divna i dirljiva priča, koju svakako morate pročitati. Moje tople preporuke za ovu divnu knjigu, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje….