Phoebe, Lady Clare kćer je Sebastiana i Evie St. Vincent. Rano je ostala bez voljenog supruga koji je preminuo, kao udovica preuzima sve na sebe, brigu o imanju i dva predivna dječačića. Nakon što je odžalovala za suprugom , sa sinovima se sprema otputovati na obiteljsko okupljanje. A tamo će upoznati predivnog, izuzetno šarmantnog stranca, pred kojim ostaje jedva staložena, samo njegovo ime joj ni malo ne pomaže.
Za njega je čula samo iz pisama svoga pokojnog muža, koji joj je pisao kako ga ovaj maltretira dok su bili mladići, ali ga nikad do sad nije upoznala, a sad kad ga je bolje upoznala, i shvatila da više nije onakav kakav je nekad bio, te joj se počinje sviđati.
West je čovjek kojega prati prljava prošlost, za koju nema isprike, ali godine su ga promijenile i više nije isti kao nekad. A kad upozna Lady Clare, svjestan je da je za njega žena poput nje nedostižna, samo svejedno se u njemu gomila privlačnost prema njoj. I ako još nije svjestan čija je ona kćer, u njoj će probuditi vatrenu narav. Samo je pitanje može li vatrena privlačnost nadvladati sve strahove i predrasude?
Kakav je West bio kao mladić? A kakav je postao? Kako će Phoebe reagirati kad ga upozna? Može li mu oprostiti njegovu prošlost? Ima li nade za njih dvoje?
TO MORATE OTKRITI SAMI…..
Đavolja kći je povijesna romansa koja me očarala od samog početka, bio je užitak čitati ovu priču. Imam osjećaj da svaki put kad otvorim neku od knjiga ove autorice padnem u blaženo stanje, i zaboravim gdje se nalazim, ovo je još jedno predivno štivo ove autorice koje obara s nogu, i čita se u dahu. Tako lijepo napisana, i moram priznati da mi je ova knjiga za nijansu bolja od prethodnih iz serijala, obožavam sve što dolazi iz pera Lise Kleypas, sve i jedna knjiga očarala me je, ali ova me je doslovno ostavila bez daha. Moje tople preporuke za ovu krasnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje.