U četvrtom nastavku serijala Ljubavne rime, glavnu ulogu ima mlada Louisa, koja je van sebe zbog svog nestašnog mačka, koji joj je izletio iz košare i uletio ravno u susjedovu kuću. Nije tako zamišljala svoj prvi dan u Londonu, zbog mačka sad je primorana susresti se licem u lice s vikontom Wakefieldom, i sam vikont je iznenađen prisustvom mlade dame u njegovom domu. Povučen vikont grube naravi, ne želi posjete, želi da ga nitko ne ometa u njegovoj boli koju vuče za sobom. Lousa je više šokiralo stanje njegova kućanstva, nego grubi vikont, ima misiju sve dovesti u red i namjestiti kako treba, bez obzira na prosvjede vikonta.
A vikont poput kakvog napornog prokletstva shvaća, da se neće riješiti Louise tako lako, i njene invazije na njegov dom, što ga čini potpuno ludim i nemirnim, a još više ga plaši ono što mlada dama budi u njemu, ponajviše žarkom požudom koja u njemu tinja. Pierson prezire svaki doticaj društva još od kako se vratio ranjen iz rata, sve do onog dana dok u njegov život ne okrene naopako mlada Louisa koja ne samo da je otvorila vrata njegova doma nego i njegova srca. Louisa ne može protiv sebe, ali i sama osjeća privlačnost prema vikontu. Tu kreće njihova uzbudljiva priča.
Tko je Louisa ustvari? Zašto je došla u London? Kakvu zbrku će napraviti njen mačak? Zašto je Vikont povučen? Zašto mu smeta društvo? Što mu se sve dogodilo? Kakav će utjecaj imati Louisa na njega? Jeli spreman na osjećaje koje budi u njemu? Što ona osjeća? Može li ga vratiti život?
TO MORATE OTKRITI SAMI….
Naša junakinja je pravi magnet za katastrofu, od prvog dana boravka u Londonu, samo upada u nevolje, nije bila za to da dođe u grad, ali željela je biti uz svoju sestru blizanku, a njen život će se okrenutu naopako kad upozna tajanstvenog i mrzovoljnog vikonta, koji u njoj budi osjećaje. Ovo je bila zanimljiva, ujedno i smiješna priča koja me osvojila od prve stranice, zaljubila sam se u naše likove, naravno ne sve bilo je i onih kojima sam htjela zavrnuti vratom, ali eto to je samo ono što dodaje još veću čar ovoj priči. Kakav bi to priča bila da nema bar malo negativnih likova koji dodaju uzbuđenje cijeloj knjizi. Romantična priča koja se lako čita, koja te drži u neizvjesnosti pa do samoga kraja, priča koja me oduševila, priča koja se čita u dahu. Jako mi se sviđa kako Boyle piše svoje povijesne ljubavne romane, jako sam uživala u ovoj knjizi. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.