Uistinu nije sve u novcu, novcem možeš kupiti sve, ali sreću ne možeš jer ona nema cijenu, ljudi su pohlepni kad je novac u pitanju, to je jedan od velikih grijehova. Pohlepnim ljudima nikad nije dosta materijalnih stvari, uistinu je sretan onaj čovjek kojem malo treba i veseli se malim stvarima bez da mu je potrebna golema svota novca. A do toga zaključka je došla i junakinja ove priče. Samo je pitanje jeli to shvatila prekasno?
Sylvia na prvi pogled ima sve, živi kao u bajci ima novac, muža i posao koji voli, sve se čini u najboljem redu sve dok ne dobije u nasljedstvo čaroban otok Kamelija. Od tad se sve mijenja, u pitanje dolazi i njen brak, a kad pogleda što je naslijedila, shvaća da je njen muž i njen brk velika laž. Suprug želi prodati otok i totalno se promijenio, a ona ne želi da proda taj čarobni vrt njene tete. Tad sve kreće nizbrdo, a jedina sreća koju je našla nalazi se upravo na otoku, i sad se moram boriti za ono što je njeno i sreću koju je pronašla. Svjesna je da sreću koju je našla ne može zamijeniti niti jedna svota novaca, spremna je na sve kako bi se borila za ono što voli.
Tko je Sylvia? Od koga dobiva otok Kamelija? Zašto? Što njen muž namjerava s otokom? Zašto joj stalno laže? Kako će ona reagirati kad sazna istinu? Na što je sve spremna da obrani ono što je njeno? Kakvu je sreću našla na otoku?
TO MORATE OTKRITI SAMI.
Predivan roman o životu, ljubavi, hrabrosti i povjerenju, koji te ostavlja bez daha, priča koja se ne ispušta iz ruku tako lako , ja sam je progutala u svega par sati. Priča o predivnom otoku i uzgoju kamelija koja će vas očarati, ali i priča o predivnoj ljubavi koja se nalazi na mjestu na kojoj se najmanje nadala, i to je pogodi poput bumeranga. Moje tople preporuke za ovu predivnu priču koju morate svakako pročitati, a ovo je samo dio onoga što vas očekuje.
“Odjednom je shvatila da pogledom traži nekoga određenoga. Prestrašeno se povukla s prozora. Jeli bila na najboljem putu da se zaljubi u potpuno nepoznatog muškarca.”
“Mjesec je toliko obasjao bijeli šljunak da im nije bila potrebna svjetiljka dok su, držeći se za ruke odlazili iz vrta Kamelija.