Oduvijek je bila princeza svoga klana, jedina djevojčica u obitelji, okružena bezuvjetnom ljubavi, još kako maloj djevojčici nitko joj nije mogao odoljeti, Sabrina je bila sve svojoj obitelji, s nikim nije imala problema i nikad joj nitko nije uskratio ništa, nitko osim dječaka Morgana, sin zakletog neprijatelja njena oca.
Godinama kasnije sudbina neće biti naklona ni mladoj i predivnoj Sabrini, a ni mladom i zgodnom, ali divljem ratniku Morganu. Sad su njih dvoje primorani okončati dugogodišnju krvavu zavodi među njihovim obiteljima. Jer jedino rješenje da ste okonča zavada je da se njih dvoje vjenčaju, iako je Morgan a da toga nije svjestan još odavno ušao u Sabrinino srce i zarobio ga. Premda njihov zajednički život neće biti med i mlijeko, Sabrina je spremna na sve kako bi zadobila njegovu naklonost, a pred njima je jako dug put do toga. Samo pitanje je jesu spremni na sve što im život donosi.
Zašto zavada između dvije obitelji traje tako dugo? Jesu Morgan i Sabrina spremni tome stati na kraj? Može li njihov brak opstati? Kakve će ih poteškoće sve zadesiti?
TO MORATE OTKRITI SAMI……
Ovo je još jedna predivna knjiga kojoj nisam mogla odoljeti, od samog početka me je uvukla u priču koja očarava. Ovo je jedna od rijetkih knjiga zbog koje sam se i nasmijala i rasplakala dok sam je čitala, ova knjiga od početka do kraja bila je jednostavno prekrasna. Iako ima dijelova gdje me naša glavna junakinja dovodila do samog ruba, uistinu mi je u momentima dolazilo da je svu kosu počupam, ali kako romantična luda u meni čuči, jednostavno me oduševila cijela knjiga bez obzira na moje porive. Teresa je i ovom knjigom nadmašila samu sebe, a njeni likovi iskaču sa stanica kako bi osvojili vašu mašti i srce. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.