Troy Brennan sin je preminulog irskog kralja mafije kojeg se svi boje. I to s razlogom. Pametan je, opasan i bezosjećajan. Priče o brutalnim ubojstvima koja je počinio opće su poznate diljem Bostona. Troy je poznat kao profesionalni „popravljač“. Ako imate problem, on će ga riješiti ne birajući ni sredstva ni načine. Svoje usluge pruža bogatima uz pozamašnu naknadu. Kad ne “popravlja” stvari za klijente, traži osvetu za očevu smrt…
Sparrow Raynes je studentica kulinarstva koja teži da jednog dana posjeduje vlastiti posao s kamionima za hranu. Ona dijeli stan sa svojim ocem alkoholičarom. Slobodno vrijeme provodi družeći se s dvije najbolje prijateljice ili kuhajući hranu za lokalno sklonište za beskućnike.
Troy i Sparrow nemaju ništa zajedničko osim činjenice da su odrasli u Bostonu i da su ih oboje odgojili očevi. Troy dolazi iz bogate obitelji, a Sparrow je odrasla siromašna. Ne dijele iste vrijednosti niti moral. Zapravo, jedva se poznaju. Zato je upravo šokantno kada Troy odluči oženiti Sparrow, odnosno prisiliti je se uda za njega.
Zašto ju je oženio iz vedra neba? Što on zna o nestanku njezine majke? Tko je naredio ubojstvo njegova oca? Zašto? Hoće li njihov brak funkcionirati?
TO MORATE OTKRITI SAMI..
Sparrow mi je osvojila srce. Možda je pristala udati se za Troya iz straha, ali nije mu se namjeravala potpuno podrediti. Snažna je i vrijedna divljenja. Sviđa mi se što nije dozvolila Troyu da ju mijenja, otvorena je i ne libi mu sasuti u lice što ga ide. Troy je lik zbog kojeg sam osjetila čitav niz emocija. Baš kad pomislite da se neće moći iskupiti u vašim očima, on to učini. Čitajući, otkrijemo njegove motive, a tada sve ima smisla. Sve u svemu, priča je dirljiva, likovi su višedimenzionalni, a tekst lijep. Kroz cijelu priču provlači se neizvjesnost oko Troyine velike tajne. L.J. Shen napisala je intrigantnu priču koja mi je od samog početka držala pažnju. Izvrsna mješavina strasti, akcije i neizvjesnosti, s malo drame. Roman se brzo čita, zabavan je do kraja i napisan tako da ga se ne može ostaviti. Drugim riječima, progutala sam ga!Ovo je prije svega ljubavna priča, ali ima i drugih elemenata. Vrijedna je čitanja, a stil pisanja me oduševio. Moje tople preporuke za ovu divnu knjigu, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje.