Sredina je dvadesetog stoljeća u Quebecu, odnos između Francuza i Engleza se tolerira s oprezom, mlada Maggie je kćer Engleza i Francuskinje, a njen otac samo želi za nju velike ambicije, koje ni u kojem slučaju ne uključuju mladog i siromašnog Gabriela sa susjedne farme. Ali Gabriel je zarobio i uvukao se u srce mlade djevojke, što dovodi do toga da Meggie zatrudni s petnaest godina, ali njeni roditelji žele izvesti kćer na pravi put nakon što je zastranila, i prisile je da svoju kćer da na posvojenje.
Malena Elodie odrasta u jednom sirotištu, a tad se dogodi tragičan preokret, djevojčica zajedno s tisućama ostale siročadi dožive da ih sve proglase maloumnim, to je posljedica novoga zakona. Djevojčica će svoju slobodu s tog ružnog mjesta osjetiti sa sedamnaest godina kad se nađe nepoznatom svijetu, i daleko od svega onoga što je poznavala.
Maggi je u braku s poslovnim čovjekom koji žudi zasnovati obitelj, ali ne idem im od ruke, a Maggie ne može zaboraviti kćer koju je bila prisiljena dati u sirotište. Jedan slučajni susret s Gabrielom potiče je na iznimno stresnu odluku, odlučila je pronaći svoju kćer pod svaku cijenu, te im se putovi nikako ne preklapaju, sve do jednom kad se majka i kćer napokon spajaju, te razotkrivaju istinu koja im je objema bila uskraćena. Tu kreće priča….
Što to Otac Želi za Maggie? Zašto joj brani vezu s mladim Gabrielom? Što će sve morati proći kad se otkrije da je trudna? Zašto je prisiljena dati kćer? Kako se osjeća? Može li se pomiriti s tim? Kakav je njen život nakon tog događaja? Što će bi majkom i kćeri? Hoće li napokon pronaći jedna drugu?
TO MORATE SAMI OTKRITI….
Jedna uistinu predivna priča, ali i jako potresna, koja zakupi pažnji od prve stranice, bez obzira sve užase na kojima se naiđe u ovoj knjizi, na svu jadnu i nezbrinutu djecu, da imate osjećaj da vam se srce kida dok je čitate. Ja sam jako osjetljiva na teme u kojima se djeca zlostavljaju, kao u većina, vjerojatno jer sam i sama majka ti ova me knjiga jako dirnula. Nakon čitanja uistinu mi je trebalo nešto vremena da posegnem za novom knjigom, kakav je dojam ostavila ova, još i sad mi se mota po glavi i budi emocije i suze na očima čim se sjetim.. Uistinu jedna jako emotivna koja me doslovno uvukla u priču i nisam je mogla ispustiti iz ruku, iako nisam veliki ljubitelj ovakve vrste štiva, ali svi ljubitelji ovakve vrste će doći na svoje ovom knjigom… Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako pročitajte, ako još niste, ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.