Ronni je njegovateljica u domu za starije, voli ono što radi, ali njena želja je postati spisateljica i napisati knjigu. Na poslu upoznaje Violet, ženu kojoj nije potrebna pomoć, ali ima svoje razloge zašto je u domu, među ostaloga je i žena koja žudi za mnogo muške pozornosti. Kad Violet umre, Ronni naslijedi njeno pozamašno nasljedstvo, ali Violet je postavila uvijte kako bi Roni dobila nasljedstvo, Ronni mora napisati knjigu o Violet i njenom životu, u samo godinu dana.
Sad je Ronni uvučena u život mlade Violet i jako je opčinjena vremenom u kojem je Violet živjela.
Neodoljivo putovanje u kojem se Ronni našla puno je uzbudljivih otkrića, a neki su vezani za muškarca kojeg je Ronni poznavala kao osamdesetogodišnjaka na svom radnom mjestu. Našla se u borbi s rukopisom, žongliranjem između posla kojeg voli, novog dečka, i to samo kako bi završila knjigu na vrijeme, a tada na površinu izlaze mnoge tajne, i sve će se promijeniti. Može li se Ronni nositi sa svim što joj se nađe na putu? E tu kreće priča…..
Tko je Violet? Kakve tajne krije? Što je drži u domu za starije, ako joj nije potrebna pomoć? Tko je Ronni? Što ona uistinu želi od svog života? Zašto je naslijedila nasljedstvo pokojne starice? Što je ona točno željela od Ronni? Hoće li Ronni uspjeti ispuniti zadnju želju koju je imala Violet? Na kakvo putovanje kreće? Što će sve otkriti? Kakve to tajne izlaze na vidjelo? Zašto će se sve promijeniti?
TO MORATE OTKRITI SAMI…..
Priča koja nas vodi u davnu 1947 godinu, i mladu Violet kao srednjoškolku, i u sadašnjost, poglavlja se izmjenjuju, iz jednog stoljeća u drugo. Smiješna, vedra i čudesna priča koja će vas oduševiti, likovi koji vam se uvlače pod kožu. Knjiga koja se ne ispušta iz ruku, uzbudljiva priča koja će vas držati budnima, priča uz koju izgubite pojam o vremenu i mjestu, priča koja se jednostavno čita u dahu. Moje tople preporuke za ovu predivnu priču, koju od srca preporučujem da je pročitate, i vjerujem da nećete požaliti vrijeme koje ste poklonili čitajući ovu krasoticu, ja uistinu nisam, uživala sam čitajući je. A ovo je samo mai dio onoga što vas uistinu očekuje kad knjigu uzmete u ruke….