Naoko je sedamnaestogodišnja djevojka koja ima unaprijed dogovoren brak, taj brak će uvelike koristiti njenoj obitelji, osigurat će im dobar status u tradicionalnoj japanskoj četvrti. Samo Naoko će ih sve iznenaditi, jer ona se zaljubljuje u američkog mornara, udaja za njega bi bila velika sramota za njenu obitelj, ali ipak se potajno vjenčaju. A kad obitelj sazna što je napravila ona je već trudna, izopačena je iz obitelji, i prisiljena donositi nezamislive odluke, jer ostaje sama, njenog muža pozivaju nazad u domovinu, i tad se sve mijenja. Sve što ona odluči napraviti moglo bi utjecati i na buduće naraštaje.
Amerika, danas.
Tori skrbi za oca na umoru, bori se s osjećajem tuge i nemoći, jer zna da je samo pitanje vremena kad će je voljeni otac napustiti. Dok se brine o svemu oko oca, pronalazi pismo u kojem je nevjerojatno otkriće koje će je protresti, jer njen otac je imao tajnu. Nakon njegove smrti odluči otputovati na drugi kraj svijeta u potrazi za istinom, u malo zabačeno ribarsko selo u Japanu. I to sve kako bi se suočila s demonima prošlosti, i upoznala očev život puno prije njena rođenja. Samo je pitanje hoće li uspjeti naći ono što traži? Tu kreće priča….
Tko je Naoko? Kako njena obitelj postupa kad sazna da je zaljubljena u američkog mornara? Zašto je on mora napustiti? Kako će se nositi s tim? Hoće li se ikad vratiti? Što će biti s njom? Kakve veze ona ima s Torinim ocem? Kakve tajne krije njen otac? Kako će se ona nositi s otkrivenim tajnama? Zašto odlazi u Japan? Što traži? Hoće li to naći?
TO MORATE OTKRITI SAMI…..
Uzbudljiva priča koja nas vodi kroz prošlost i sadašnjost, žena u bijelom kimonu nadahnuta je istinitim pričama, koja donosi potresnu pripovjede dviju žena u dva različita stoljeća. Žena rastrgana između ljubavi i svoje kulture, i drugoj ženi željnoj otkriti istinu i tajne svoga oca, dirljiva priča koja budi emocije, na ovakve priče nitko nije imun. Iznimno napisana priča koja je napeta do samoga kraja, autorica koja je sve tako dobro opisala i upakirala u savršenu priču, koja me očarala, premda moram priznati da mi je više nego jednom izmamila suze na oči. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako preporučujem da pročitate, jer ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje. A što se tiče ocijene 4,5/5 to je samo zbog maramica koje sam potrošila