Caroline mlada djevojka koja se nakon četrnaest godina izbivanja vraća u rodnu Englesku, kao djevojčica je otišla s očevim bratom u Boston, i sad je vrijeme da se vrati i upozna oca, jer je bila mala kad je otišla i jedva ga se sjeća. Sad kad je napokon na pedalj od oca, dogodi se nešto što će joj promijeniti život, upoznat će razvratnog vojvodu od Bradforda. Caroline je samouvjerena i sposobna mlada žena koja se zna pobrinuti samu za sebe, ali ni ona neće biti imuna na zgodnog i zamamnog vojvodu.
Samo vojvoda nema se namjeru prilagoditi niti jednoj ženi, bez obzira koliko se zbližili. Samo mogao bi se i sam prevariti i početi se prilagođavati.
Ali kad se smrtonosne spletke ispriječe na putu, par će se zbližiti u borbi protiv zajedničkog neprijatelja, ali tako će otkriti i goruću strast koja samo raste, i sudbinu pretvara u ljubav. Jer kad se Caroline nađe u opasnosti Bradford će učiniti sve kako bi je zaštitio, i otkrio tko joj pokušava nauditi. Nekad će jedno drugo dovoditi do ludila, ali na kraju će sve sjesti na svoje mjesto i par bi mogao vidjeti svijetlo na kraju tunela. Hoće li zablistati?
Tko je Caroline? Zašto je naputila Englesku kao mala djevojčica? U kakvoj je opasnosti bila? Dali je ta opasnost prošla? Zašto se vraća u Englesku? Tko je Bradford? Što želi od nje? Može li zaboraviti svoje predrasude kad je ona u pitanju? Tko im želi zlo? U kakvoj je opasnosti Carolina? Tko joj pokušava nauditi? Zašto? Kako će je Bradford zaštititi? Hoće li uspjeti? Imali nade za njih dvoje?
TO MORATE OTKRITI SAMI….
U ovoj zadivljujućoj povijesnoj romansi Garwood je još jednom dokazala da je kraljica romantike, svaki njen roman je zadivljujuć, pa tako i ovaj. Priča o mladoj ženi koja je spremna na sve kako bi postigla svoj cilj, i muškarcu koji zna što želi i kako to dobiti. Priča koja oduzima dah, Garwood je uistinu žena koja zna kako očarati svoju publiku čitatelja, svojim divnim likovima u koje se zaljubiš odmah, i to te prati cijelu knjigu. Autorica koja se čita bez daha, knjiga koja osvaja srce, uživala sam u svakoj stranici ove knjige, knjiga koja me nasmijala, rasplakala i probudila brdo emocija. E to su prave knjige kad u vama bude emocije. Moja topla preporuka za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje. Zavirite i uživajte. Ja jesam, ne jednom nego do sad dva puta, i opet ću.