Dvije sestre Lily i Jess kao djeca imale su divno djetinjstvo, bilo je tu malo ljubomore i rivalstva, uvijek je mlađa sestra hitjela sve što i starija, ali sve u svemu bile su normalne i bezbrižne djevojčice. Sve do jednom kad je njihov odnos zahladio, i sve zbog jednog događaja koji ih je udaljio. Nisu mogle boraviti u istoj prostoriji. Godinama kasnije ništa se nije promijenilo, a njihova majka se nada da će sestre napokon izgladiti nesuglasice, obije su sad majke, a djeca se ne poznaju. Audrey zna da se njena obitelj raspala još davno, sve se promijenilo, a ona žarko želi da su joj kćeri ponovno zajedno.
Majka ponovno želi okupiti svoju obitelj, ali neće biti tako lako, sestre su jako tvrdoglave i ne opraštaju tako lako, želi da se njene unuke napokon upoznaju, jer još nitko ne zna zašto su se one udaljile, i jednostavno ne žele čuti jedna za drugu. Priča o majci koja želi sve najbolje svojoj djeci, sestre koje se ne podnose, obitelj koja se raspala, i tajne koje bi zauvijek mogle sve promijeniti. Ali i koje bi se uskoro mogle otkriti. Pitanje je dali se jedna slomljena obitelj može naći put natrag kako bi se ponovno spojila, nakon desetljeća tajni i tišine? Tu priča počinje…
Zašto su se Jess i Lily udaljile? Što stoji između njih? Kakva tajna ih sprječava da se ponovno sretnu? Tko je kriv za raspad jedne obitelji? Može li se obitelj ponovno okupiti? Hoće li ih majka uspjeti ponovno sjediniti? Dali je to moguće?
TO MORATE OTKRITI SAMI….
Jedna predivna i potresna priča o majci, kćerima, obitelji, tajnama koje nekad mogu podijeliti, ali i razoriti obitelj, priča koja potiče na razmišljanje, priča koja vas neće ostaviti ravnodušnima. Svakako pripremite maramice jer ako ste osjetljivi kao i ja, onda pripremite cijelu kutiju. Priznajem da sam mimoza kad su ovakve priče u pitanju, zaplačem i uz manje dirljive priče, ali ova me totalno dirnula, Još će mi se dugo motati po glavi. Uzbudljiva i napeta priča od početka do samog kraja, priča koja će vas zalijepiti za naslonjač i nećete je tako lako moći ispustiti iz ruku. Nije čista petica, samo zato što sam potrošila paket maramica čitajući ju, slaba sam na ovakve obiteljske drame. Moje tople preporuke za ovu predivnu priču koju svakako morate pročitati, uživajte u uzbudljivom i dirljivom štivu, ja jesam.