Mladi i daroviti umjetnik Edward s prijateljima dolazi na obalu Temze kako bi proveo mjesec dana u stvaranju umjetnosti, sve je spremno za uzbudljivih mjesec dana na divnom mjestu. Ali ništa neće biti onako kako je to mladi umjetnik planirao, i sve se naglo promjeni kad jedna žena bude ustrijeljena, a druga nestaje, ali to nije najgore nestaje i neprocjenjivo blago, a Edwardov život biva uništen, i to sve zbog jedne ružne ljetne olujne večeri…
Godina 2017.
Elodie je mlada arhivistica, koja pronalazi nekakvu torbu, i ima žarku želju zaviriti u nju i otkriti njen sadržaj, nije spremna odustati dok ne otkrije što se nalazi u toj tajanstvenoj torbi. Kad je otvori pronalazi sliku mlade žene u viktorijanskoj odjeći i jedan crtež. A on je jako kopka, kako je moguće da joj kuća na tom crtežu djeluje toliko poznato, i ne zna zašto jako želi otkriti tko je žena na slici, i kakve tajne krije. Elodie je spremna otkriti sve tajne koje se kriju u sadržaju koji je pronašla, i neće odustati dok ne iskopa istinu. Samo jeli ona spremna na istinu koju je spremna otkriti? Puno toga je pred njom kako bi saznala sudbinu žene sa slike. Priča upravo kreće..
Tko je Edward? Gdje je to došao s prijateljima? Što ima u planu? Zašto je njegov upropašten? Kakvo je to blago nestalo? Tko je Elodie? Što ona sve pronalazi? Zašto želi otkriti tko je žena sa slike? Na koji joj je način poznata kuća na crtežu? Na što je sve spremna da otkrije tajne koje se kriju uz ženu sa slike? Hoće li otkriti istinu?
TO MORATE OTKRITI SAMI…..
Ovo je nova autorica s kojom se susrećemo i jako divno piše, ako ste ljubitelj povijesne fantastike, ovo je prava knjiga za vas. Mortonova piše bogato i detaljno, složeno, dojmljivo štivo u kojem isprepliće različita vremenska razdoblja i puno likova u jednu zapanjujuću i snažnu priču.
Ovo je gotička priča, gdje se susreću prošlost i sadašnjost u kojoj postoji netko tko je svemu svjedočio…Ako spadate u strpljive čitače, pronađite svoje omiljeno mjesto, uzmite svoje piće po izboru (zapravo ovo bi bila savršena knjiga za čitanje ispred kamina, zamotani u jorgan, promatrajući snijeg ili kišu kako pada) i neka vas Kate Morton odvede do dvorca Birchwood na Temzi. Da, pisala je o kući, kući koja je svjedočila velikoj ljubavi i nesnosnom gubitku, kući koja je spremište mnogih tajni.
Volim fantastične elemente ove priče. Posebno sam pozorno čitala o tajnama skrivenim u dvorcu Birchwood, o Birdie Bell, kćeri urara koja je za mene od početka bila ključna za priču. Mnogi likovi pričaju svoje priče, ne u posebnim poglavljima kao što je to uobičajeno u ovim vrstama priča s dvostrukom vremenskom linijom, već u briljantnom prikazivanju miješanja vremena u kući punoj svjedočanstva. U njihovim se pričama isprepliću sadašnjost i prošlost, sve dok se ne otkriju veze između njih. Možda su moja očekivanja jednostavno bila drugačija. Moram priznati da su me malo zaskočila vremenska preskakivanja i bilo mi je teško pratiti, ali uz trud se isplatio, jer priča je zaista zanimljiva. Ovo nije roman kroz koji treba žuriti, već u koji trebate utonuti i uživati. Mnoge likove potrebno je smjestiti u njihove vrijeme, zato je ova knjiga za strpljive čitatelje.
Umjetnost, misterij, nestanak lijepog dragog kamenja i voljene osobe. Izgubljena djeca i nekoliko mladih djevojaka koje drže ključ za razotkrivanje priče. To je srž ove fantasy priče. Moje tople preporuke za ovu uzbudljivu i divnu priču, koju svakako morate pročitati…