Cassie jedna je od rijetkih školovanih žena koja radi zahtjevan posao, posao koji voli, oba je vatrogaskinja. Život joj je posložen, ima super ekipu s kojom radi, ekipu koja cijeni njene vještine i talent, ekipu koja ju prihvaća upravo onakvu kakva je. I sad se sprema primiti nagradu za sudjelovanje u spašavanju, ali ništa neće biti onako kako je ona mislila. Samo jedan susret na samoj dodjeli zaledit će je, suočit će se licem u lice s čovjekom koji joj je uništio život još dok je bila srednjoškolka.
I sad je suočena ne samo s prošlošću, nego će se morati odreći i onoga što voli, a to je njen posao, kako bi njegovala bolesnu majku, a to će joj jako teško pasti, jer ta žena nije bila ono što je trebala biti u njenom životu majka.
Nakon što se preseli u Boston naći će se i u novoj vatrogasnoj postaji, ali ništa joj neće biti kao nekad, jer ovdje nije prihvaćena, njena nova ekipa ne želi ženu u svojoj maloj postaji, bez obzira na njeno znanje i vještine. Samo jedan član ekipe ne smeta što je Cassie s njima, najmlađi član ekipe, on je muškarac u kojeg se jako lako zaljubiti.
Samo ona ne smije razmišljati o njemu na taj način, jer ljubav nije za nju, ali tu je i savjet koji joj se vrti po glavi. ” Nikad se ne zaljubljuj u kolegu vatrogasca, sve će to utjecati na nju, ali i ono što slijedi, ono što bi joj moglo promijeniti život, to bi joj moglo pokazati ono za čim teži, ali uvijek izbjegava a to je sreća, što nju jako plaši. Tu kreće njena borba.
Tko je ustvari Cassie? Zašto je postala vatrogaskinja? S čim se sve suočavala u životu? Kakvu nagradu prima? Tko je muškarac od kojeg joj se ledi krv u žilama? Što joj je učinio? Kako ju je povrijedio? Kakav je život čeka u novoj vatrogasnoj postaji? Tko će joj pružiti podršku? Zašto je ostale kolege ne žele? S čim će se sve morati uhvatiti u koštac? Hoće li napokon pronaći sreću?
TO MORATE SAMI OTKRITI….
Uzbudljiv i predivan roman koji se čita u dahu, knjiga puna emocija koje te ne ostavljaju ravnodušnima, a naša glavna junakinja se bori s pokušajem da prihvati svoju ranjivost kako bi se napokon oslobodila svega što je tišti. Roman koji me totalno očarao, uživala sam čitajući ovu predivnu priču i otkrivajući zanimljive pojedinosti. Očarala me radnja ove priče, žena koja je spremna na sve kako bi postala vatrogaskinja, meni to zvanje nije strano jer odrastala sam uz vatrogasce, a jedan od njih me odgojio i usadio ljubav prema vatrogascima, zbog toga me još više oduševila ova priča, sve prolazeći kroz oči jedne junakinje koja zna što želi, i bori se za ono što voli. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, jer ovo je samo maleni dio onoga što vas očekuje.