Garrett mlada i odvažna žena, jedina doktorica u cijeloj Engleskoj, neovisna je i spremna je pomoći svima kome je pomoć potrebna, ne ustručava se otići u najmračnije dijelove Londona kako bi pomogla onima kojima treba liječnička pomoć. U posljednje vrijeme mlada doktorica ima čudan osjećaj, osjećaj da je netko cijelo vrijeme slijedi u onima dijelovima Londona koji su najmračniji, ubrzo otkriva tko ju slijedi i zašto.

Opasno zgodan Ethan je taj koji pazi na njenu sigurnost da se ne nađe u nevolji. Ethan je bivši detektiv ljubazan prema njoj, ali jako tajnovit. Garrett je sad u opasnosti, opasnosti da se zaljubi u mladog i naočitog Ethana, koji je od samog početka uzburkao krv u njenim žilama.
On je od prvog njihovog susreta znao da bi se morao držati podalje od mlade doktorice koja ga tako jako privlači, inače je u velikoj nevolji, samo ne uspijeva u tome, jer uvijek se njihovi putevi nekako križaju.

Svjestan je da je može dovesti u opasnost zbog svoga posla, samo sve će se promijeniti kad on bude ranjen, a jedina osoba koja mu može pomoću upravo je Garrett. A njihovi susreti dovest će ih oboje u opasnost, bez obzira na sve Ethan se ludo zaljubljuje u svoju doktoricu, ni ona nije ništa bolja po tom pitanju, iskre frcaju na sve strane. Samo još uvijek su u opasnosti, jer su žrtve zavjera i spletki, njihov napori da sve razjasne i razotkriju bit će sve samo ne jednostavni, a on je spreman riskirati sve u ime ljubavi. Njihova priča upravo kreće….

Tko je ustvari Ethan? Zašto je tako misteriozan? Kakve veze on ima s Ravenelima? Zašto su mu oni pomogli kad mu je bilo najteže? Zašto je pratio Garrett? Kakve osjećaje gaje jedno prema drugom? Što će ta njihova privlačnost donijeti? Zašto se nalaze u opasnosti? Tko ga želi ubiti? Zašto? Kako će mu Garrett pomoći? U kakvu su se to zbrku uvalili? Ima li nade za njih?

TO MORATE SAMI OTKRITI…..

Lisa je autorica bez premca, a njezini povijesni romani su toliko divni da im se ne može odoljeti, svaka priča je napisana s takvim žarom da obara s nogu. Ni ova knjiga nije iznimka, predivno je upakirala cijelu priču, a likovi su tako divni da jednostavno ne možete knjigu ispustiti iz ruku. Predivna priča puna strasti, ali i spletki i zavjera, priča o dvoje mladih ljudi koji znaju što žele, i spremni su na sve da ostvare svoj cilj. Fascinantna priča koja se čita doslovno u dahu, Lisa niti ovaj put nije razočarala svoje čitatelje, ovo je još jedna knjiga koja se našla na vrhu ljestvice pročitanih knjiga u ovoj godini. Moje tople preporuke za ovu predivnu i uzbudljivu knjigu koju svakako morate pročitati, ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.