Sloan policajka je u jednom malum gradiću na Floridi, odrastala je s majkom skromno, bez raskoši za razliku od sestra Paris koja živi s ocem u luksuzu. Nikad nije stupila u kontakt s ocem ili sestrom od kad su se razdvojili, oni su za nju bili stranci, samo sve bi se to moglo promijeniti nakon jednog poziva, otac joj se javlja nakon toliko godina i želi je bolje upoznati, ali Sloan nema želju upoznati njega. Samo odjednom kad sazna da joj je otac pod istragom FBI-aja zajedno s poslovnim partnerima, i da je osumnjičen za više kriminalnih radnji Sloan pristaje ući u život svoga oca.

Samo ne kao policajka, od njega skriva svoje pravo zvanje, nema ni želju ni namjeru ocu otkriti da je policajka. Čvrsto je odlučila razotkriti zločine svoga oca ako je kriv za sve ono za što ga tereti. Na visini je svoga zadatka i ništa je ne može omesti, ali kad upozna Nou to bi se moglo promijeniti, Noa je poznati poduzetnik koji posluje po cijelom svijetu, između njih se stvara kemija, ali ono najgore je što je Noa glavni osumnjičenik FBI-aja. Ali ne može si pomoći kad su osjećaji u pitanju. Ali jedno šokantno ubojstvo uzdrmat će sve oko Sloane, sve bi to moglo poljuljati ono u što vjeruje, te ona mora pronaći izlaz iz labirinta prevara i strasti kako bi pronašla nekoga kome može vjerovati jer oko nje nikome ne vjeruje, te je spremna otkriti istinu o kojoj se šapuće oko nje. Njena priča upravo kreće.

Tko je Sloan? Zašto je odrasla bez oca? Kakav je njen život bio uz majku? Zašto je otac sad nakon toliko godina potražio? Što želi od nje? Hoće li saznati tko je ona ustvari? Tko je Noa? Za što ga FBI-a sumnjiči? Što Sloan osjeća za tog čovjeka? Dali je on uistinu kriminalac? Što će sve otkriti? Hoće li se naći u opasnosti?

TO MORATE OTKRITI SAMI..

Moram priznati da me Judith svakom svojom knjigom totalno iznenadi, ta žena kao da ima čaroban štapić i uistinu zna kako očarati svoje čitatelje, premda sam uvijek obožavala njene povijesne priče, malo sam bila skeptična prema suvremenim pričama. Ali totalno me razoružala svojim pričama, tako i ovom predivnom pričom. Što sam je dalje čitala to mi se sve više i više uvlačila pod kožu i oduševila me ovom pričom koja se uistinu čita u dahu. Jedna jako uzbudljiva i predivna priča koja me držala budnom, toliko me oduševila da nisam ni shvatila da sam probila noć čitajući, i još takva puna uzbuđenja otišla na posao. Predivna priča puna zanimljivih likova, premda moram priznati da mi Paul baš i nije nešto naročito drag u ovoj priči uvijek nešto zakomplicira za razliku od drugih likova. Ovo je predivna ljubavna priča s dozom Krima što mi se sviđa kod ovakvih priča. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, ako još niste, jer ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje.