Još uvijek je ratno stanje u Škotskoj, a doušnica i njen zakleti neprijatelj igraju zavodljivu igru mačke i miša, priča koja nam stiže je još jedna divna priča iz serije “Čuvari visočja”.
Joan zaklela se na vjernost Robertu Bruceu, još davno, onog dana kad je vidjela kako ju okrutni kralj engleske muči, od tada ona služi samo jednom kralju, kralju Robertu. Uskoro postaje i jedan od elitnih vojnika kralja Roberta, pod tajnim imenom “Duh”, spremna je na sve kako bi se osvetila Englezima zbog majke, iako je ostala na engleskoj strani od velike pomoći je Bruceu, i ostalim Čuvarima s informacijama.

Čak ni čuvari ne znaju tko je uhoda na engleskom tlu, a sad je ona najtraženiji izdajnik u Engleskoj, ali nitko ne sumnja u sitni i krhku ženu, ali postoji jedan muškarac koji je odlučan otkriti njen identitet. On joj predstavlja najveću opasnost , Alex je jednom bio uz njena kralja, sad je na strani neprijatelja, premda Joan zna da mladog i zgodnog ratnika mora izbjegavati, ali njegovi maniri dopiru do nje, do djela nje koji se ne može obraniti, djela kojeg je davno zakopala. Alex je spreman na sve kako bi otklonio sumnju sa sebe i otkrio izdajicu, a Joan pak će učiniti sve kako bi njegovu misiju uništila i nagovorila ga da izabere pravu stranu. Tu cijela priča kreće..

Tko je ustvari Joan? Što je presudilo da postane odana Robertu Bruceu? Tko je bila njena majka? Tko sve zna da je ona jedna od vjernih boraca kralja Roberta? Što će se dogoditi kad se Alex pojavi dvorcu u kojem je ona? Koja je njegova zadaća? Hoće li otkriti istinu o njoj? Kakva ju sudbina čeka? Hoće li joj Alex pomoći? Kakav je njihov odnos? Što će poći po zlu?

TO MORATE OTKRITI SAMI…

Monica je i ovom knjigom nadmašila samu sebe, predivna priča tako lijepo napisana, a krajolik i ta divna Škotska i njeni dvorci su tako divno opisani da sam imala osjećaj da se nalazim upravo tamo. Priča o dvoje mladih ljudi koji jako dobro znaju za što se bore i tko su njihovi ideali. Još jednom sam očarana ovom knjigom kao i cijelim serijalom, serijalom koji mi se tako uvukao pod kožu da ću mu se jako često vraćati kako bi ih ponovno pročitala. Uživala sam u svakoj pročitanoj stranici, iako su me u nekim situacijama naši glavni likovi izbili iz takta, da bih rado da sam mogla ušla u knjigu i očitala im bukvicu. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, knjigu koja doslovno ostavlja bez daha, knjiga uz koju zaboraviš na vrijeme i prostor u kojem se nalaziš. Toliko me očarala da sam je pročitala dva puta, pssst nemojte me odati, ali što ću kad je nešto tako dobro moram pročitati barem dva puta, ali bit će toga još…..