Fabia i njena kćer Ella sele se u York, Kako bi Fabia otvorila dućan čarobnom odjećom, ali ujedno Fabia bježi od svoje prošlosti, do sad su se dosta puta selile, a svima govori kako je porijeklom iz Italije, ali istina je potpuno drugačija, a to uistinu želi zaboraviti.Želi sretan i miran život za svoju kćer, ali i također sigurnost za obije.

Ella se u novoj sredini želi se samo uklopiti, ima jako tajnovitu majku koja radi stvari koje Elli nisu jasne. A i u Elli se bude čudni osjećaji, te ta djevojka ima šesto čulo, i predosjeća stvari, kao naprimjer ti njeni osjećaji je upozoravaju kad netko dolazi, i ona zna da će u tom momentu netko doći na vrata. Ali najčudnije od svega je Ella vidi boje oko ljudi koje sreće ili one koji su kraj nje, te zna razliku između dobra i zla.

To sve što osjeća u njoj budi veliku želju da dozna istinu o svojoj majci. Majčin posao cvjeta, iako su ljudi bili sumnjivi iz početka prema novom butiku i dvjema ženama, ali ubrzo svaka žena u gradu želi predivne i čarobne haljine koje Fabia izrađuje. Fabia je sretna,a li i dalje strijepi da je ne sustigne prošlost. Samo je pitanje vremena kad će je ponovno sustići? Tu kreće priča o majci i kćeri.

Tko je uistinu Fabia? Zašto govori da je iz Italije? Čega se boji? Od čega bježi? Kakve tajne krije? Kakvi se to osjećaji bude u Elli? Što joj sve govore ti osjećaji? Hoće li Ella napokon doznati istinu o svojoj majci? Posjeduju li majka i kćer nešto čarobno? Što? Hoće li Fabiju sustići prošlost od koje stalno bježi? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI ?

Predivna priča o dvije žene, majci i kćeri, o ljubavi koju je nemoguće raskinuti, dirljiva priča koja će vas osvojiti odmah na prvoj stranici, knjiga koju nećete moći ispustiti iz ruku. Priča s mračnom tajnom, koja a tko se otkrije mogla bi mnogo toga promijeniti, priča koja oduzima dah svojom radnjom i stvarima koje otkrivate čitajući je. Ovo je prvi roman ove spisateljice i nadam se ne i zadnji, jer svojim pisanjem osvaja čitatelje. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, a sad ste vi na redu da se uvjerite kako je ova knjiga uistinu prava poslastica, prava divota. Uživajte u čitanju.