Četvorica dječaka u to vrijeme bila su banda derana na ulicama New Yorka, borili se kako bi preživjeli i dočekali novi dan, sve dok jednog dana u jednoj uličici nisu našli košaru s malom bebom, odbačenu na hrpu smeća. Mala djevojčica za koju su prvo mislili da je dječak, odmah im je prirasla srcu te su je nazvali Mary Rose. Da bi zaštitili sebe i nju od sirovog New Yorka, zaputili su se u Montanu, tamo su podigli svoj dom, a davali su sve od sebe kako bi odgojili djevojčicu da jednoga dana postane dama, strašno su je voljeli i bili spremni na sve za svoju sestricu.

Sad je Rose odrasla i pretvorila se u prekrasnu mladu ženu, obrazovanu, koja uživa u čarima svoje doline u kojoj je odrastala, jedva je dočekala da se vrati kući nakon par godina školovanja. Obožava svoju braću, kao i oni nju, još davno su postali prava obitelj bez obzira na krvno srodstvo, uživa provodeći dane na ranču pomažući svojoj braći. Samo njen sklad će narušiti predivan stranac koji je jako privlači, i Rose mu ne može odoljeti, te će napraviti sve kako bi ga njena braća prihvatila i obučila kako se vodi ranč, jer on sam ne zna, barem je tako rekao Rosi.

Harrison, mladi i zgodni odvjetnik, koji iz Engleske doputuje u Montanu, u potrazi za izgubljenom djevojčicom, koja je bila oteta dok je još bila beba. Svi dokazi i putevi ga vode u Blue Bell, i kad upozna Rose sve je sigurniji da je ona izgubljena kćer lorda Elliotta za kojeg radi. Samo mu još nije jasno kakve veze imaju muškarci koje ona smatra svojom braćom, a Harrison je spreman otkriti, te se pretvara da je nesposoban s baratanjem oružja.

Ta dobrodušna djevojka što više provodi vremena s njom sve mu se više uvlači pod kožu, ali ni Rose nije imuna na predivnu pridošlicu, te se između njih javljaju nježni osjećaji koje počinju gajiti jedno prema drugome. Samo ništa više neće biti isto kad istina o Rosinom porijeklu isplovi na površinu, te da joj je muškarac u kojeg se zaljubila lagao. Borba između odanosti i ljubavi upravo kreće. Tko će iz te borbe izaći kao pobjednik?

Tko je ustvari Rose? Zašto je bila oteta? Tko stoji iza toga? Zašto? Kako će Rose reagirati kad otkrije istinu? Hoće li moći oprostiti Harrisonu i braći? Kakve sve tajne izlaze na površinu? Što će biti s Rose? Hoće li pružiti šansu svojoj ljubavi? Što će biti s Rosinom braćom? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 😉

Još jedna predivna knjiga stiže nam od omiljene autorice, Julie je spisateljica bez premca, a njene knjige i zanimljivi likovi oduševljavaju čitatelje diljem svijeta, još nikad nije razočarala svoje fanove svojim pisanjem, pa tako je i ovom knjigom očarala sve nas koji je volimo. Svaka njena knjiga obara s nogu, tako me je i ova krasotica očarala tko i sve njene prethodne knjige, uživala sam čitajući ovo božanstveno štivo, mala tajna ja uživam u svakoj njenoj knjizi više puta jer to je moja omiljena spisateljica i nije me stid priznati da njene knjige sam čitala više puta svaku. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati i vjerujte mi oborit će vas s nogu kao i mene, sad sami morate zaviriti u Rosin svijet i otkriti s čime se sve ta mlada i draga djevojka morala suočiti, i kako je to završilo. Uživajte u savršenom štivu, jer ja definitivno jesam i opet ću čim mi se malo dojmovi slegnu uzeti tu knjigu u ruke i ponovno pročitati. I ova njena knjiga zaslužuje čistu peticu