Louisa, na prvi pogled ima sve što želi, savršenog muža kojega voli, život kao iz bajke, kćer je uspješnog trgovca draguljima, jedino što joj nedostaje za potpunu sreću je dijete. Suprug joj je šarmantan biznismen sklon rizicima i uzbudljivom načinu života, na prvi pogled su jako sretan par. Ali nije sve kako izgleda. Louisa ne može iznijeti trudnoću do kraja, te se zbog toga osjeća krivom, iako je njen suprug jako pažljiv prema njoj, često izbiva po nekoliko dana, a izgovor mu je posao na obližnjoj plantaži cimeta.

U jednom trenutku Louisin život se ruši, iznenadna smrt njenog supruga baca je u očaj i njena tuga je ogromna. Ali ono što uslijedi nakon njegove smrti, dodatno će Louisu baciti na koljena, Louisa je primorana suočiti se s mračnim tajnama svoga supruga. Očajnički želi doznati istinu, te je jedna od tih tajni vezana i za plantažu cimeta na kojoj je njen suprug provodio toliko vremena. Louisa odlazi na tu plantažu, a ono što će tamo otkriti okrenut će njen život naopako, šokirana otkrićem i bolnom izdajom svoga supruga mora se suočiti s istinom koju otkrije što neće biti niti malo lako.

Na plantaži upoznaje vlasnika Lea, privlačnog muškarca grube vanjštine i zagonetne prošlosti, Leo je prema njoj drag i pun razumijevanja kad se suoči s tajnama svoga supruga i postaje bolno svjesna veličine izdaje svoga pokojnog supruga. U tim teškim trenutcima njena života, jedina osoba na koju se može osloniti je upravo Leo. Uz njega lakše podnosi trenutnu i bolnu krizu svoga života. Njena borba upravo kreće.

Kakav život vodi Louisa? Kakav odnos ima sa suprugom? Zašto je on često odsutan? Kakav ga to posao odvaja od nje? Što će mu se dogoditi da iznenadno umire? Što će sve zadesiti Louisu? Kakve će to njegove mračne tajne otkriti? Što je to skrivao od nje? Tko je Leo? Kakvu će on ulogu imati u Louisninom životu? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI ?

Još jedna divna knjiga stiže nam iz pera sve popularnije autorice kod nas, još jedna predivna priča puna ljubavi, izdaja koja će vas očarati. Knjiga kojoj nećete moći odoljeti, priča koja vas toliko obuzme da zaboravite gdje se nalazite, priča koja se teško ispušta iz ruku. Radnja priče smještena je na početku dvadesetog stoljeća, a ni ovoga puta autorica nije razočarala svoje čitatelje, predivno opisana i uistinu predivna priča koja i natjera suze na oči moram priznati. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, vi ste na redu da je uzmete u ruke i sami otkrijete sve tajne koje se kriju u njoj, jer ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje.

Prevela: Silvija Čolić