Julie, mlada žena koju život nije mazio, svašta je prošla, ona je udomljeno dijete, te je tek tada procvala, obitelj koja ju je udomila nije joj dala samo dom nego i ljubav, i svojom dobrotom obilježili su njen život. Julie je sad učiteljica u svom malom gradiću, živi idiličan život koji je dovela do savršenstva i nitko joj nikad neće moći narušiti to savršenstvo. Sve do jednog dana kad biva oteta.

Zack, poznati filmski redatelj koji je sve ono što je stekao, stekao sam bez ičije pomoći, sve je bilo u savršenom redu, bio je uspješan, sve do jednog dana kad je optužen za ubojstvo svoje supruge te završio u zatvoru. I sad je natjeran na očajnički čin, bježi iz zatvora i otima mladu ženu Julie te je odvozi na osamu u planine Colorada, jer to mu je posljednji pokušaj da spasi svoj uništeni život, ali to je i za Julie narušavanje njenog uređenog života nakon teškog djetinjstva.

Iako je užasno ljuta na svoga otmičara, ali je i na oprezu, što više vremena provode zajedno polako mu počinje vjerovati u njegovu nevinost, ali i gaji osjećaje prema njemu, te se oboje upuštaju u opasnu vezu, spremni na sve kako bi otkrili istinu, a Julie odlučuje kopati kako bi sve otkrila. A istina se skriva u sjenama prošlosti. Njihova bitka upravo kreće.

Tko je ustvari Julie? Kakav je bio njen život? Tko je Zack? Što on krije? Zašto je optužen za ubojstvo supruge? Dali ga je on počinio? Zašto otima Julie? Kako će mu ta otmica pomoći? Hoće li istina izaći na vidjelo? Što Julie osjeća prema Zacku? Ima li nade za njih? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 🙂

Još jedna uzbudljiva pustolovina stiže nam iz pera svima nama drage Judith, koja svojim likovima i pričama očarava čitatelji diljem svijeta. Iako obožavam sve njene povijesne romane, moram priznati da me oborila s nogu i sa svojim suvremenim romanima, pa tako i ovim zadnjim romanom. Priča puna akcije, žudnje i opasnosti, priča puna kemije između glavnih junaka, roman o bijegu i potrazi za istinom koji se čita u dahu, bajkovita priča koja ostavlja bez daha, a to može samo naša Judith. Moje tople preporuke za ovu uzbudljivu priču koju svakako morate pročitati, mene je totalno oduševila, vi ste na redu da se otisnete na uzbudljivo putovanje. Ovdje je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.