Gregory je još jedini iz obitelji ostao ne oženjen, ali njemu se nikamo ne žuri, za razliku od svojih prijatelja on vjeruje u istinsku i pravu ljubav. Vjeruje da će i ženu svoga života prepoznati na prvi pogled, i tako je i bilo, ali nije onako kao je on zamišljao da će biti. Prelijepa mlada žena za koju vjeruje da je žena njegova života zaljubljena je ju drugog muškarca, ljubav nije obostrana. Ali tu je lady Lucinda koja smatra da je njena najbolja prijateljica nije izabrala onoga pravoga, i da muškarac u kojeg je zaljubljena nije za nju, već bi trebala dati priliku Gregoryju.

Ali Lucinda ima jedan problem i sama se zaljubljuje u Gregoryja, a ona je zaručena za drugog muškarca, taj brak je davno ugovorio njen stric, a njen stric neće odobriti raskid zaruka, bez obzira na Lucindine želje. Ali Gregory shvaća da je Lucinda žena njegova života i spreman je na sve kako bi bila njegova, spreman je spriječiti njeno vjenčanje, i sam stati pred oltar s njom. Borba koju oboje moraju voditi zadavat će im glavobolje, ali oboje su spremni na sve kako bi ostvarili svoj cilj. Njihova borba upravo kreće.

U koga se to Gregory zaljubljuje na prvi pogled? Dali uistinu može prepoznati pravu ljubav? Na što je sve spreman kako bi osvojio ženu svog života? Tko je žena njegova života? Za koga je Lucinda zaručena? Zašto njen stric ne želi raskinuti te zaruke? Što taji njen stric? Na koji način će ucijeniti Lucindu? Što će ona napraviti? Hoće li izabrati ljubav ili nešto drugo? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 🙂

Julia je još jednom dokazala da je uistinu kraljica ljubavnih romana, ni ovom pričom nije razočarala svoje fanove, predivna ljubavna priča koja ti se uvuče pod kožu i ne možeš je ispustiti iz ruku. Predivna priča puna zanimljivih zapleta i još zanimljivijih raspleta, priča koja očarava, ovo je uistinu predivan ljubavni roman koji se čita u jednom dahu. Bajkovito štivo koje svakako morate pročitati, priča u kojoj će te uživati, duhovita priča koja izmami osmijeh na lice, ali i pokoju suzu na oči. Moje tople preporuke za ovu predivnu ljubavnu priču koja će i vas očarati jednako kao i mene, vi ste na redu da je uzmete u ruke i otplovite na predivno putovanje s našim glavnim junacima.