Laura mlada djevojka koja je jako rano ostala bez roditelja, s mlađim bratom i sestrom o kojima mora voditi brigu i zaštititi, a sad joj visi nad glavom brak. Župnikova skromna kćer se mora udati do svoga dvadeset prvog rođendana, a selski mladići nisu baš nešto posebni, ali mora donijeti odluku. A kad pronađe tajnovitog stranca u šumi u nesvijesti, koji gubi pamćenje Laura donosi odluku, koja bi je mogla jako puno koštati, jer nije ni slutila da je njen pali anđeo zapravo prerušeni vrag, od kojeg strijepi. Njena borba tek kreće.

Sterling, mladi vojvoda ozloglašeni razvratnik i poznat pod imenom Demon, vraća se nakon rata doma, i mora se pobrinuti za imanje svojih roditelja, ali sve ode u krivom smjeru. Jahajući prema imanju roditelja doživi nesreću, i ne sjeća se ničega, a poljubac mlade ljupke dame koji ga očara ne može zaboraviti. Ta ista dama ga uvjeri kako je on njen davno izgubljen zaručnik, iako se ne sjeća ničega mlada žena ga privlači, iako bi se mogao zakleti da nije muškarac koji se može zadovoljiti samo jednim poljupcem, njegova zaručnica ga uvjeri u suprotno, on je savršen džentlmen. Tu nešto ne štima i Sterling se pokušava sjetiti, ali za sad bezuspješno. Strast koju osjećaju jedno prema drugome je jača od bilo čega drugoga i to nikad neće zaboraviti. I njegova borba tu kreće.

Tko je ustvari Laura? Zašto se mora udati do svoga dvadeset prvog rođendana? Zašto mladići koje pozna nisu dovoljno dobri za brak? Tko je muškarac koji joj se nađe pod nosom? Dali zna da je on njena najveća noćna mora? Što se dogodilo mladom vojvodi da izgubi pamćenje? Zašto sumnja u Laurinu priču da su zaručeni? Hoće li vratiti pamćenje? Što će se tada dogoditi? Ima li nade za njih dvoje? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI ?

Uzbudljivo i predivno štivo koje te obuzme svojim divnim likovima, koji ostavljaju pravi dojam na osobu koja čita ovu priču, priču koja obara s nogu, priču domišljate mlade dame koja zna što želi, i spremna je na sve da to i dobije. Knjiga koja ostavlja bez daha, knjiga koja se čita lako, vrijeme provedeno čitajući je, vrijeme je koje je ostavilo dojam na mene i ovo je knjiga koju ću uzeti u ruke još koji puta. Teresa me je i ovaj put očarala svojom predivnom pričom koja će mi se motati još dugo po glavi, obožavam ovakvu vrstu romana, što ću ja sam nepopravljiva romantičarka koja voli sretan kraj. Moje tople preporuke za ovu krasoticu koju svakako morate pročitati, i vjerujem da će te uživati u svakoj pročitanoj stranici jednako kao i ja. Vi ste na redu da otkrijete sve sočne detalje ove priče, jer ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.