“Četiri neustrašiva ratnika vraćaju se na Visočje kako bi vratili svoju zemlju i svoja prava. No svi njihovi doživljaji na bojnome polju ne mogu ih pripremiti na dotad najveći izazov, osvajanje srdaca četiriju tvrdoglavih škotskih ljepotica”
Četvrta knjiga iz serijala ” POVRATAK GORŠTAKA”

Connor je vođa klana MacDonaldovih, i u rukama drži sudbinu svojih ljudi, dužnost mu određuje s kim će se boriti i kome može vjerovati, a onima kojima vjeruje je jako malo, a među njima je i mlada proročica Ilysa. Njoj vjeruje i u svakom momentu joj se može obratiti, zna da se mora oženiti kako bi dobio nasljednika, a da bi to postigao mora sklopiti dobar savez, za njega nema ljubavi iako je svjedočio velikoj ljubavi njegovih prijatelja. Za njega je njegov klan na prvom mjestu, i nema rasprave koga će oženiti jer je svjestan svoje dužnosti. Samo mlada iscjeliteljica i proročica uvlači mu se duboko pod kožu, i ne može je izbaciti iz glave, ali i ne može je oženiti jer je skromnog podrijetla. Samo strast i ljubav prema njoj su svakog dana sve jači i jači i sad se Connor nađe u bezizlaznoj situaciji.

Ilysa je lijepa iscjeliteljica, oduvijek se odijeva skromno i ne ističe se u ničemu, govori tiho i svoga vođu voli odavno. I sama je svjesna da ju nikad ne može oženiti, ne može se oduprijeti strasti koju osjećaju jedno prema drugome, ali u trenutku kad on mora dužnost staviti ispred sreće Ilysa osjeti da je Connor u velikoj opasnosti, i spremna je na sve kako bi ga zaštitila od svega, čak i od sebe same. Ništa nije onako kako se čini da je, a oni moraju voditi bitke koje nisu ono što žele. Ima li ikakve nade za njih dvoje? Tu kreće njihova borba.

Tko su ljudi kojima Connor vjeruje? Zašto je stalno zu opasnosti? Tko mu pokušava nauditi? Kakvu ulogu ima Ilysa u njegovom životu? Zašto je ne može oženiti? Hoće li naći prikladnu mladenku? Hoće li to srce dozvoliti? Što će ona poduzeti kako bi zaštitila Connora od zla koji vreba? Jeli ona uistinu prava žena za njega? Kakva je njihova sudbina? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI ?

Izuzetna i senzualna priča stiže nam iz svima nama dragog kraja, Škotskog Visočja, nekako smo sve slabe na te senzualne ratnike koji oduzimaju dah, ovo je još jedna takva divna priča koje toliko volimo, i rado čitamo. Pa tako i knjige ove svima drage autorice, jer sve nas je osvojila svojim predivnim opisima toga predivnog komadića raja i uzbudljivim likovima koji znaju što žele, i spremni su na borbu za ono što vole. Mallory još nije razočarala svoje čitatelje, jer to je nemoguće dok god su predivni Škoti u pitanju, ali i predivne priče koje izlaze iz njezina pera. Moje tople preporuke za ovu bajkovitu priču koju svakako morate pročitati, priča koja mi se uvukla pod kožu, priča koju ću još puno puta uzeti u ruke. Sad ste vi na redu da otkrijete sve predivne detalje ove priče i uživate u trnovitom putu naših glavnih junaka u koje će te se zaljubiti od prve stranice.