Genevieve, mlada žena s kojom se sudbina poigrala na okrutan način, već je godinu dana zatočena iza zidina utvrde klana McHugh, a njezin tamničar uživa u tome da je zlostavlja, te je unakazi kako je niti jedan muškarac više ne bi poželio. Proživljava godinu dana pakla, ali tomu dolazi kraj kad utvrdu u kojoj je zarobljena ulazi Bowen Montgomery, a Genevieve se nada da je napokon slobodna, ali taj put prema slobodi je još uvijek neizvjestan. Njena obitelj misli da je i ona mrtva nakon napada na njenu pratnju na putu na koji se bila uputila godinu dana prije. Jedini izlaz da ne povrijedi ljude koje voli i koji je smatraju mrtvom je miran život u samostanu. Ali Bowen u njoj pobuđuje nešto za čime odavno žudi, polako se zbližavaju, a njenoj muci još nije kraj, ali neće dozvoliti da je slome, duh joj je poljuljan ali ne i slomljen, ona je jedna iznimno hrabra djevojka koja je prošla pakao.

Bowen Montgomery zauzima neprijateljsku utvrdu, ali nije bip pripremljen da će naći ženu koja će mu se uvući u srce, i kojoj će htjeti pomoći nakon što otkrije što je sve proživjela. Ali ona krije i neke tajne, koje bi ga mogle zauvijek odvojiti od nje, ali spreman je na sve kako bi je zaštitio, i onda kad otkrije njenu tajnu, premda užasno ljut, shvaća njene postupke i ne shvativši oprostio joj je. Njihova nježnost i privlačnost je neizbježna, a ljubav koju osjećaju jedno prema drugom je sve ono za čime žude oboje. Njihova priča upravo kreće.

Tko je ustvari Genevieve? Tko ju je zatočio? Zašto? Što je to tako jako zgriješila da je zaslužila takvu patnju? Što će se dogoditi kad utvrdu zauzme zgodan i nježan ratnik? Kako će ona reagirati na njega? Zašto osjeća sramotu? Hoće li njeni roditelji saznati da je živa? Kakve tajne krije? Kakav će biti njen život sad kad je utvrda u rukama Bowena? Što on budi u njoj? Kakav je njihov odnos? Što osjećaju? Kako će reagirati Bowen kad otkrije istinu? Ima li nade za njih dvoje? Jeli ljubav jača od svih prepreka? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 😉

Zar uopće treba išta reći o ovoj knjizi, o ovoj predivnoj autorici koja nas svaki puta oduševi novom pričom. Knjiga koja se čita u dahu, a i budi more emocija dok ju se čita, u jednom momentu plačeš u drugom se nasmiješ, a u trećem imaš osjećaj da bi oba glavna lika mogao zadaviti golim rukama zbog njihove tvrdoglave prirode. Ali svejedno sam uživala u svakom slovu, svakoj riječi i stranici. Knjiga koja me osvojila od prvog slova, knjiga koju nisam mogla ispustiti iz ruku tako lako, i moram priznati da sam zaboravila na vrijeme i mjesto u kojem se nalazim čitajući ovu krasoticu. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, knjigu koju će te zavoljeti odmah čim je uzmete u ruke, knjigu kojoj nećete moći odoljeti, ja nisam mogla. I ovo je još jedna knjiga koja će biti puno puta još pročitana, a li samo da se svi dojmovi prvo slegnu