Još kao dječak Thomas kad je ugledao Elizabeth ona je za njega bila princeza, on je sin kovača ona kćer lorda, nikad ništa ne može biti između njih, ali još u djetinjstvu stvorili su predivno prijateljstvo. Provodili su vrijeme zajedno u igri, kasnije u razgovoru, jednostavno im je bilo jako lijepo zajedno. No Thomas je razvijao osjećaje prema njoj, volio ju je bez obzira na to što mu je ona nedostižna, kad joj prizna svoju ljubav Ella mu slomi srce, a on odluči promijeniti svoj život postaje vojnik u Bruceovoj vojsci.

Elli je također slomljeno srce, jer nikada nije imala namjeru povrijediti svoga najboljeg prijatelja i zna da ga je izgubila zauvijek. Sve se mijenja kad joj mlađi brat biva otet, a jedni koji ga može spasiti je upravo Thom, iako je obećana drugom ništa je ne sprječava da potraži njegovu pomoć, iako njen bivši zaštitnik i najbolji prijatelj nije više isti on joj je jedina nada. Ali to je i prilika Thomu da se dokaže, a to neće biti ne zamijećeno, Bruceovi fantomi imaju pik na njega da ga unovače, i nakon mukotrpnog puta on postaje jedan od njih, ratnog imena Stijena, njegove sposobnosti su ono što treba kraljevoj vojsci.

On i Ella se ponovno zbližavaju, ali ona ne želi promijeniti svoju sudbinu i spremna je udati se za drugoga, tek kad se Thom nađe u opasnosti ona shvati koliko ga voli, i da je on jedini muškarac kojeg želi uz sebe. Samo dali je prekasno za njih dvoje? Njihova priča upravo kreće.

Tko je ustvari Thomas? Kakav odnos imaju on i Ella? Što ih povezuje? A što će ih razdvojiti? Zašto ga Ella ne smatra mogućim proscem? Na koji način će ga povrijediti? Zašto? Što će se dogoditi kad shvati da ga ipak voli? Jeli kasno za njihovu ljubav? Što on ima da ga žele kraljevi elitni vojnici? Na koji način postaje jedan od njih? Što će biti između njega i Elle? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 😉

Monica je jedna izuzetna spisateljica koja je osvojila srca čitatelja ne samo kod nas nego u cijelom svijetu svojim predivnim pričama o moćnim ratnicima koje ne može ništa baciti na koljena, osim sitnih žena koje ukradu njihovo srce. Ovo je još jedna predivna priča o moćnom ratniku i njegovoj princezi koja ostavlja bez daha, Monica ni ovom knjigom nije iznevjerila svoje fanove. Predivna knjiga koja me očarala i pročitala sam je u svega nekoliko sati, jednostavno je nisam mogla ispustiti iz ruku koliko me očarala. Knjiga koja mi se uvukla u srce i teško da će je išta istjerati iz njega. Obožavam sve knjige koje je napisala Monica svaka ima posebno mjesto u mom srcu, u svaku knjigu sam zaljubljena i nema ništa na svijetu što bi to moglo promijeniti. Moje tople preporuke za ovu predivnu i bajkovitu priču koju svakako morate pročitati, vi ste na redu da je uzmete u ruke i uživate u predivnoj priči jednako kao i ja. Ovaj serijale me očarao i jedva čekam sljedeće naslove ove spisateljice koja me oduševila i jednostavno je obožavam.