Duncan moćni ratnik nakon godina izbivanja vraća se s prijateljima na Visočje kako bi vratili ono što im propada. Oduvijek je bio zaljubljen u sestru najboljeg prijatelja, a njihova tajna veza biva otkrivena, on je potjeran , a ona udana za drugoga. Sad kad se vratio kući ponovo ide na zadatak, ni manje ni više nego posjetiti ljubav svog života, bolnu točku njegova postojanja. Iako mu to teško pada i ne želi ići, ipak odlazi,a ono što zatječe u klanu u kojem je udana u njemu budi nagon da je zaštiti, i sretno vrati kući. Spreman je na sve kako bi ona bila na sigurnom daleko od onoga što proživljava.

Moira, mlada djevojka kojoj su svi snovi srušeni, ljubav njena života je napušta, a ona je prisiljena udati se za muškarca kojeg nikad neće voljeti kao Duncana. Njen život pretvara se u noćnu moru, njen muž je nasilan čovjek i nije mu ni malo stalo do nje i sina, stalno joj prijeti i zlostavlja je. Moira je spremna na sve kako bi zaštitila svoga sina, i kao bi ona i sin preživjeli muku uz muža, spremna je i pobjeći ali muž joj pomrsi planove i odvoji je od sinčića. Kad se Duncan neočekivano pojavi u njenom domu, sve postaje još gore, njen suprug otkriva tajnu koju je ona godinama čuvala, a njoj se ne piše dobro.

Moira je prisiljena bježati, a jedina pomoć i nada joj je Duncan, jedni muškarac kojeg je ikad voljela i koji ju je napustio onda kad joj je bio najpotrebniji. Nakon naporna putovanja vraća se u svoj klan, napetost između nje i predivnog ratnika je golema, a Moira jedino što želi je njen sin kojeg želi uz sebe. Duncan je spreman na sve kako bi joj vratio sina, i kako bi je ponovno osvojio, jer ona je jedina žena koju je ikad volio i koju će voljeti dok god je živ. Oboje se bore protiv osjećaja, ali ono što će Duncan otkriti uzdrmat će mu cijeli svije, i ne zna dali može oprostiti svojoj ljubljenoj Moiri. Njihova ljubav upravo kreće.

Zašto je Duncan napustio Moiru? Kakvu je ona tajnu krila godinama? Što će se dogoditi kad se ponovno sretnu? Hoće li ljubav biti jača od povrijeđenosti? Ima li nade za njih dvoje? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 😉

Ovo je treća knjiga iz serije “Povratak Gorštaka” koja nas vodi na čarobno putovanje predivnom Škotskom, a likovi će nas uvući u vrtlog uzbudljivih zapleta i još uzbudljivijih raspleta. Božanstveno štivo koje će vas oduševiti, a autorica ove serije još jednom je nadmašila samu sebe i predivno nam predočila ljubavnu priču koja ostavlja bez daha. Priča koja me toliko obuzela da sam da sam zaboravila na mjesto i vrijeme te otputovala na predivno putovanje, Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, vi ste na redu da otputujete u svijet mašte i uživate jednako kao i ja.