Eliza, jako mlada ostaje udovica, od tada jedina pratnja joj je njen fotoaparat, i njena odluka da se posveti karijeri fotografa. Nedugo zatim ukaže joj se sjajna prilika kako bi usavršila svoju vještinu kako fotograf, naime Britanska vlada ju šalje u Indiju kako bi fotografirala tamošnju kraljevsku obitelj. Odlučila je da će joj to biti vjetar u leđa i njoj i njenoj profesiji, pristaje i odlazi na putovanje, koje bi joj moglo promijeniti život, u što nikad ne bi ni posumnjala.

Tamo upoznaje jako naočitog prinčeva brata Jaya, ubrzo postaju jako dobri prijatelji, ali ni jedno ni drugo nije ni slutilo koliko toga imaju zajedničkoga, puno više nego što oboje misle. Ubrzo to prijateljstvo postaje nešto više, iskre između njih frcaju na sve strane, ali ono što bi moglo se pretvoriti u lijepu ljubavnu priču ne paše njihovim obiteljima, i obije se obitelji protive toj bliskosti i vezi. To bi moglo obeshrabriti mladi par, jer puno je prepreka na njihovom putu, ali pitanje je jesu spremni na ono što se očekuje od njih ili će slijediti svoje srce? Njihova priča upravo kreće?

Tko je Eliza? Zašto su baš nju izabrali za fotografiranje u Indiji? Hoće li to imati kakve posljedice? Što će je tamo dočekati? Tko je Jaya ustvari? U što se pretvara njihov odnos? Mogu li biti više od prijatelja? Jesu se spremni boriti protiv svih? Im ii uopće nade za njih?

TO MORATE OTKRITI SAMI…

Prije kiše novi je hit naslov svima nama jako poznate Dinah, autorice koja zna kako očarati svoje čitatelje izvanrednim pričama, pa tako je i s ovom knjigom. Prekrasan i zadivljujuć roman smješten daleke 1930 godine Indiji, koji prati životne uspone i padove mlade udovice kojoj je jedino na pameti njen fotoaparat i karijera, ali ne za dugo sve dok ne upozna muškarca. Dinah uvijek prenosi sve u priču osjećaje koji su neizbježni u njenim pričama, žena uistinu zna svoj posao, i svaka njena knjiga je predivna, ova me je očarala. Ne samo svršenim likovima, mjestima, već samom biti priče, jer u njenim knjigama sve je moguće. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, jer ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.