Austrija 1939 g.
Kristoff je mladi šegrt židovskog majstora gravure, od njega uči sve što se od njega traži, nakon što je proveo neko vrijeme u sirotištu, sad ima svoju sobu na tavanu svoga majstora, njih smatra familijom koju nikad nije imao te ima osjećaj da je pronašao dom. Njegov majstor u kući živi sa suprugom i dvije kćeri koje mu postaju drage, osobiti starija Elena, sve je bilo u redu dok jedne noći se gubi svaki trag njegovom voljenom majstoru, tad počinju problemi. Kristoff je prisiljen gravirati poštanske marke za nijemce, ali isto tako pomaže Eleni s austrijskim pokretom otpora. To bi ih moglo dovesti u opasnost ako se otkrije, Kristoff se zaljubljuje u Elenu i spreman je na sve kako bi je zaštitio od svega, mora pronaći način da spasi i sebe i nju. Borba upravo kreće.
Los Angeles 1989 g.

Katie je žena koja prolazi kroz postupak razvoda, te je odlučila dovesti u red i sebe i kuću u kojoj živi, dok čisti pronalazi zbirku poštanskih marki njena oca, otac joj je zbog bolesti premješten u starački dom. Katie njegove markice nosi na procjenu Benjaminu, ali kad on otkrije neobičnu marku i ljubavno pismo, Katie je spremna istražiti prošlost i otkriti tko je žena iz pisma, te kreće na putovanje, putovanje koje će joj puno toga otkriti što nije znala o svom ocu. I njena priča upravo kreće.

Tko je Kristoff? Zašto je bio u sirotištu? Što će mu pružiti njegov učitelj? Na čemu mu je sve zahvalan? Kakve osjećaje će početi gajiti prema njegovoj kćeri? Što će se desiti majstoru? Kako će to utjecati na Kristoffa? Na koji način pomaže Eleni? Hoće li ih to dovesti u opasnost? Gaji li Elena iste osjećaje prema Kristoffu? Ima li nade za njih? Hoće li ljubav opstati? Kakve veze s njima ima Katie? Što će ona sve otkriti? Koga traži? Zašto?

TO MORATE SAMI OTKRITI…

Potresna i ujedno jako uzbudljiva priča koja nas vodi u dva vremena, prvo u Austriju za vrijeme drugog svjetskog rata, pa potom u Los Angeles pola stoljeća poslije, koja priča o ljubavi i preživljavanju za vrijeme drugog svjetskog rata. Priča koja me duboko dirnula sudbinama ljudi, njihovim pričama, jako dugo će mi ostati u sjećanju, jako rijetko se upuštam u ovakve priče, upravo zato što znam da im ne mogu ostati ravnodušna, uvijek mi izmame suze na oči zbog sudbina ljudi za vrijeme drugog svjetskog rata. Ali ipak ovo je zadivljujuć roman koji je izvrsno napisan, roman koji sam pročitala u dahu. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitali, jer ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje.