Jeste spremni za još jednu divnu knjigu kraljice ljubavnih romana Julie Quinn? Spremite se za zanimljivu završnicu ovog divnog serijala. Znamo svi kako priča počinje tko su glavni junaci i kako su završile njihove priče, sad idemo za neke parove i dvadeset godina poslije. Osmero braće i sestara, svatko odd njih vodi svoj život, svaka knjiga o njima imala je sretan završetak i naši parovi ostali su živjeti sretno zauvijek. A sad nam je autorica dala još jedan završetak priče o svima njima, godinama kasnije, neki od njih već i sami imaju djecu za udaju, neki su udani ili oženjeni, i imaju svoju djecu.

Priča nas vodi kroz još jedan epilog koji nam otkriva kako tko živi i što se promijenilo ili se nije promijenilo. Daphne i njen vojvoda vode uzbudljiv život i ljubav je tu kao i prvog dana, ali ima i novosti koje su jako zanimljive. Kate i Anthony uživaju u nadmetanju jedno protiv drugog, i njihov je epilog urnebesno smiješan, zanimljiv i uzbudljiv. Eloisa i njen Philip također vode bitke kao udati kćeri ali njihova ljubav je i dalje jaka. Ali ima tu i još zanimljivih priča nekih sporednih likova kojima je omogućen sretan kraj. Penelope i Colin a i dalje jako sretan i zaljubljen par, ali i njihov epilog j jako interesantan. Ali Francesca i Michael su naj zanimljiviji par s predivnim epilogom koji ne ostavlja ravnodušnim. Hyacinth je i nakon toliko godina ostala ista ništa se nije promijenilo, još uvijek traga za draguljima, Garth je i dalje podržava u toj ludoriji, ali kćer je nadmašila i svoju majku, još jedn urnebesan epilog koji ostavlja bez daha. Lucy i Georgy vode zanimljiv i uran život, čak su nadmašili i samu Violet po broju djece, ovaj epilog me totalno oborio s nogu i moram priznati rasplakao, ali sve sa sretnim završetkom. Benedict i Sophie i dalje žive mirnim i povučenim životom punim ljubavi i uzbuđenja, zanimljiv su on par nakon godina sretnog života.Ali napokon nam je autorica pisala i o samoj Violet, o njenoj vezi s mužem i ocem njene djece, ljubavi njena života kojeg nikad nije prežalila, ta kratka novela daje predivno saznanje o samoj Violet koja ima dirljivu priču, ali nakon toliko godina i ona je sama sretna, otkrijte zašto.

Moram priznati da se o ovoj knjizi ne može puno pisati a neotkriti sve detalje zato je najbolje da je pročitate sami i uvjerite se kako završava ovaj divan serijal, ja sam oduševljena ovom knjigom, napokon sam saznala što je bilo dalje s našim omiljenim likovima koje smo svi obožavali kako samo ih čitali. Savršeno napisana s dozom uzbuđenja, straha ali samo malo straha na nekim epilozima, sve u svemu savršeno štivo. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate uzeti u ruke i uživati jednako kao i ja.