Mlada Sara stiže u London s majčinom ušteđevinom i pismom preporuke za nove poslodavce gdje je trebala raditi kao služavka, ali sudbina je imala druge planove za nju, postaje plijenom lukave predatorice kojoj je potrebna radna snaga u krčmi, predatorica je ustvari madam koja se dočepala mladoga mesa za svoje poslove. Mlada Sara nije ni znala što ju je to snašlo, a već se polako počela miriti sa sudbinom, u prljavoj sobici prljave krčme pod pijanim dahtanjem klijentele.

Esther ugledna je supruga, jednog od najboljih majstora svog zanata tkalca svile,Esther održava kuću, brine o slugama i osoblju i kućanstvu, a ostatak vremena se bavi dobrotvornim radom, vezenjem ili šivanjem. Nema djece iako je u braku već nekoliko godina, a njen muž razmišlja samo o svili. Kad se njih dvije sretnu, i Esther pomaže Sari da se makne iz javne kuće, te odlazi raditi za nju, polako postaju prijateljice, ali i jedna i druga su nesretne. Dvije žene započinju odnos koji nadilazi službeni odnos između gospodarice i sluge. Njihov odnos je kompliciran ali jedna bez druge ne mogu. Sve bi se moglo jako brzo promijeniti i njihov odnos s narušiti. Njihova priča upravo kreće.

Tko je ustvari Sara? Zašto je došla u London? Kakva sve sudbina će zadesiti mladu djevojku? Što Sara želi? Tko je Esther? Što ona želi od života? Kakav joj je suprug? Hoće li uspjeti u svom naumu? Kakav odnos imaju njih dvije? Hoće li se narušiti?

TO MORATE OTKRITI SAMI…

Uzbudljiva i dirljiva priča o životima dvije mlade žene koje su spremne upravljati svojom sudbinom, iako je u to vrijeme jako teško biti žena, žena kojom dominira muškarac. Ovo je pomalo mračna, iscrpljujuća borba za prevlast nad pravom odlučivanja o vlastitom životu, o vlastitom tijelu i vlastitoj sudbini. Roman koji vas uvlači u svoju priču i jednostavno morate otkriti što je bilo s glavnim likovima. Moje tople preporuke za ovu divnu knjigu koju svakako morate pročitati. Ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje u ovoj knjizi.