Elizabeth mlada djevojka koja je jedva preživjela masakr koji je uništio njenu obitelj, i nju potjerao iz palača. Iako je djevojka spremna na udaju, ali jedino što joj je bilo na pameti je osvetiti svoju obitelj, i natjerati krivca da plati za zločin koji je počinjen nad njenom obitelji. Spremna je na se kako bi se osvetila, pa tako i prerušava se u seljanku kako bi zatražila pomoć poznatog ratnika zvanog Sokol, on je moćan barun koji je otjerao ubojice iz njenog zamka. Njena tvrdoglavost je uporna i neće stati dok se ne osveti. Ali nije se nadala da bi je taj ratnik mogao tako privlačiti.

Geoffrey je moćni ratnik, pravedan,a li i malo nagao, kad mu Elizabeth pristupi s iskrenom molbom, samo čovjek koji ima u njedrima kamen mogao bi odbiti njenu molbu, ali ne i on, spreman je saznati istinu i zaštiti djevojku pod svaku cijenu. Iako je uvjeren da situaciju drži pod kontrolom, ipak ne može odoljeti čarima mlade žene koja ga jako privlači. Uzevši je pod svoju zaštitu zaklinje se da će je nadvladati i njen nemiran duh smiriti, ali dok pokušava s obuzdavanjem njenog hrabrog srca, uviđa da je ona žena koja i njegovu hladnoću otapa malo po malo. Njihova priča upravo kreće.

Tko je Elizabeth? Tko je ubio njenu obitelj? Zašto je ona ostala na životu? Tko stoji iza toga zločina? Zašto? Kako joj Sokol može pomoći? Hoće li on pronaći krivca? Što očekuje od nje? Zašto je pokušava pripitomiti? Kako će ona reagirati na to? Kakvi se osjećaji bude u snažnom ratniku?

TO MORATE OTKRITI SAMI….

Garwood ni ovom pričom nije razočarala svoje čitatelje, dala je još jednu notu divno napisanoj priči koja je diže stepenicu više, uistinu zna što čitatelji vole i kako ih privući… Ona je barem meni jedna od najdražih stranih spisateljica čije knjige čitam u dahu, spisateljica za koju sa sigurnošću mogu reći da je moj top jedan liste stranih spisateljica, pa me i ovaj put nije razočarala, samo mi je dala dokaz da je obožavam još više. Predivna ljubavna priča koja tjera suze na oči svojom radnjom, ali i osmjeh na lica bez obzira na tužnu bit priče koja ima savršen kraj. Još jednom dolaze na svoje svi ljubitelji ljubavnih romana povijesne radnje, kojoj većina nas ne može odoljeti. Hrabri vitezovi i djeve u nevolji su najbolje štivo, a ovo je još jedna najbolja knjiga koju sam pročitala u ovoj godini. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati. Ovo je samo mali dio onoga uzbuđenja koji vas uistinu očekuje.