Dali je uistinu ljepota prokletstvo? Ili je ljepota duše ono što se cijeni, kako ujedno biti predivna, i imati jednako takvu dušu lijepu kao vanjština. Po meni je ljepota prolazna, ali ljepota duše je ono što ostaje predivno do kraja naših života. To je ono što se njeguje od uvijek i što će se njegovati zauvijek, bez obzira na lijepo lice.

Holly svoju ljepotu smatra prokletstvom, o njoj se govori na široko po cijeloj Engleskoj, svoga oca dovodi do ludila jer nije našla još muškarca za kojega bi se udala. Ali njen otac ima druge planove s njom. Jer mu je dojadilo čekati da se uda, ali i dosta mu je njenih spletki kako bi odbila prosce. Sad je prisiljena udati se za muškarca koji osvoji viteški turnir koji je njen otac organizirao u njenu čast kako bi je udao. Samo Holly opet ima spletku za svoga oca, jer nema namjeru pristati na takvu ucjenu.

Spremna je na sve kako se ne bi udala, ali sve bi joj mogao pokvariti mladi Velšanin koji je također spreman na sve kako bi osvojio turnir, treba mu mlada i neugledna mladenka, jer i on je jako svjestan svoje obiteljske povijesti koje prati prokletstvo njegove obitelji. Holly je upravo ono što njemu treba, a nije ni svjestan da je njegova buduća supruga sasvim nešto drugo nego što on vidi, jet ponovno se poigrala svojim spletkama i na sebe savila krinku kako bi obmanula sve udvarače. Ali on osvaja njenu ruku i mora se udati za njega, sve je to uredu ali kako mu reći da je ona mlada žena koja nije hitjela brak bez ljubavi, i da se poslužila varkom. Tu priča kreće…..

Tko je Holly? Na što je sve spremna kako se ne bi udala? Kako se osjeća njen otac zbog toga? Na kave će ga muke staviti? Zašto skriva svoju ljepotu? Koliko dugo će je moći skrivati od muža? Kako će on reagirati kad sazna istinu? Ima li sreće za njih dvoje? Hoće li uspjeti skinuti kletvu sa svoga prezimena?

E TO MORATE OTKRITI SAMI..

Još je jednom Teresa nadmašila sama sebe ovom predivnom pričom koja očarava, pričom koja se čita u jednom dahu, priča koja se ne ispušta tako lako iz ruku. Uživala sam u svakoj stranici ove knjige koja me totalno osvojila svojom predivnom radnjom. Uistinu ljepota nije ono što nas treba brinuti, dobrota je ono što nas čini onakvima kakvima jesmo, do toga je zaključka došla i naša junakinja. Svaki put kad mi se neka knjiga onako baš, ali baš svidi ne mogu ostati ravnodušna, ali ne mogu a da je ne počnem čitati ponovno ispočetka, e pa upravo je to i s ovom knjigom… Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, jer ovdje se nalazi samo mali dio onoga što vas uistinu čeka.