Zanimljiva knjiga koja nas vraća u daleku prošlost drugog svjetskog rata 1944 godine, i u budućnost 1973 godine, većini nas i ta 1973 je daleka prošlost jer netko od nas ni tada nisu bili rođeni, ja prva nisam još ugledala ovaj svijet te daleke 1973 godine. Ali to je ono što ovoj knjizi daje čar, i saznanja što se događalo u tim godinama, nekih ih se sjećaju ali neki i ne, one su za njih samo povijest. Tako je i s ovom knjigom, pa krenimo s malo onoga što se događa u ovoj uzbudljivoj knjizi.

Hugo je Britanski pilot koji iz pogođenog zrakoplova padobranom se spušta u Toskanu pod okupacijom njemačke vojske. Teško ranjen skriva se od Nijemaca u ruševinama starog samostana. A tu pronalazi i ljubav u naručju Sofije, djevojke koja mu je pomogla u liječenju, kradom mu nosila hranu i brinula se o njemu. Ljubav je bila neizbježna između njih, ali sudbina se poigrala na okrutan način s njima, ljubav koja je cvjetala biva razorena izdajom. Hugo se vraća kući i nastavlja sa životom, a Sofiji se gubi svaki trag nakon što je napustila selo.

Trideset godina kasnije Hugova kćer Joanna vraća se kući kako bi sahranila oca, ali među njegovim neotvorenim stvarima pronalazi zatvoreno pismo za Sofiju, a kad ga pročita ostat će šokirana otkrićem i sadržajem toga pisma. Iako i sama se oporavlja od emocionalne izdaje, Joanna kreće na put u Toskanu kako bi otkrila istinu i bolje razumjela svoga oca, oca kojeg je uvijek smatrala hladnim i nedostupnim. Ali će jako brzo po dolsku otkriti kako bi mnogi voljeli da ne dira u prošlost, da ona ostane tamo gdje joj je mjesto u prošlosti. A ona je predaleko otišla da bi sve pustila, želi otkriti sve tajne svoga oca. Priča upravo kreće.

Tko je mlada žena koju Hugo upoznaje, Sofija? Zašto mu pomaže? Kakvi se to osjećaju rađaju između njih? Jeli to prava ljubav? Što se događa sa Sofijom? Zašto je njihova ljubav nemoguća? Kakva izdaja je u pitanju? Kamo nestaje Sofija? Dali je ona izdajica? Što će sve Joanna otkriti o svom ocu? Što je to otac skrivao sve te godine? Što će pronaći na svom putovanju u Toskanu? Jeli spremna odustati od istrage za istinom?

TO MORATE SAMI OTKRITI.

Predivna i dirljiva priča koju svakako morate pročitati. Predivno napisana knjiga, a opisi same Toskane da dok čitaš imaš osjećaj da si upravo u samom srcu predivne Toskane, kao da se svi ti predivni mirisi nalaze upravu oko vas i jednostavno uživate u svakom opisu te predivne zemlje. Priča šeta između 1944 i 1973 godine, tako zanimljivo napisana, ali moram vas i upozoriti da izmamljuje suze na oči. Nisam veliki ljubitelj knjiga koje opisuju ratno stanje, osobito ne drugi svjetski rat, ali uz ovu riču sam zaboravila da ne volim takvu tematiku i uživala u svakoj stranici. Moje tople preporuke za ovu divnu knjigu, ovo je mali dio onoga što vas uistinu očekuje.