Svaka mlada žena sanja o princu na bijelom konju, koji će osvojiti njeno srce i dušu, princ kojem će reći da na oltaru, princ s kojim će zauvijek živjeti sretno. Ali stvarnost je sasvim drugačija od onoga što sanjaš, nije uvijek onako kao si zamislila, neke želje su neostvarive. Možda? Tako je i s našom junakinjom ove priče.
Emmaline mlada djevojka koja oduvijek sanja o svom vjenčanju, kao i svaka mlada žena koja se sprema udati, samo Emma nema mladog i zgodnog princa za kojeg se udaje, osuđena je na starog bogatog grofa kako bi spasila oca od dužničkog zatvora. Ne želi to učiniti, svakakve joj misli lete glavom, kako bi to izbjegla, ali nitko ne može uslišiti njene molitve i osuđena je na brak s čovjekom koji joj može biti otac ili čak i djed. Na dan vjenčanja, ništa je ne može oraspoložiti, dvoumi se bili pobjegla, ali to ne može učiniti ocu, kad u sred vjenčanja u crkvu ulazi grupica vojnika, i vojnik na crnom konju otima je usred vjenčanja.
Emma je prestravljena, ali i svjesna da njen otmičar je sve ono što njen mladoženja nije, iako je spremna pobjeći i vratiti se kako bi se udala za grofa, to joj ne polazi za rukom. Jamie zakleti neprijatelj grofa Hepburna, od rođenja je da bude odmetnik. Spreman je na sve kako bi vratio ono što mu pripada, ono što mu je Hepburn ukrao, kako bi živio u raskoši, dok Jamiev klan živi duboko u planini kao odmetnici. Jamie želi da tomu dođe kraj i da Hepburn odgovara za sve što je učinio. Ukravši mu mladenku mislio je da će biti plačljiva engleska gospođica, a ne vatrena pakosna ljepotica koja će ga staviti na gadne kušnje. Može li osvojiti tu mladu damu, a da mu srce ostane netaknuto? Njihova priča upravo kreće?
Tko je Jamie? Zašto živi životom odmetnika? Zbog čega otima nevjestu svog najgoreg neprijatelja? Što želi od njega? Kako će reagirati kad ga da mlada dama očara? Hoće li je vratiti njenom zaručniku? Što ima na umu? Kako će Emma reagirati na otmicu? Jeli time spašena neželjenog braka, i još neželjenog mladoženje?
E TO MORATE OTKRITI SAMI.
Kad su Škoti, i Škotska visoravan u pitanju tu nema promašaja, svaka knjiga te tematike je predivna, nema bolje kad nam autorica opisuje dio te divne prirode, dvoraca, a tek likovi koji te totalno očaraju. Ovo je još jedna predivna knjiga koja se ne može tako lako ispustiti iz ruku, priča koja ostavlja bez daha, svi znate da sam ja kao i većina nas očarana Škotima i nikad, baš nikad neće izaći knjiga koja će promijeniti moje mišljenje o njima. Ovo je još jedan dokaz da su takve knjige na vrhu moje ljestvice stranih autora. Ovo ovdje je samo mali dio koji vas uistinu očekuje između korica ove knjige. Moje tople preporuke za ovu krasoticu.