Jedan poljubac, dva muškarca, tri isprepletena života. Ništa nije slađe od poljupca voljenog muškarca, ali kad te poljubi netko totalno nepoznat, tad je već pitanje što se krije iza toga svega. Naša glavna junakinja se našla u neobranom grožđu, samo zbog jednog poljupca kojeg nije željela.

Francesca je odgajana u strogoj i tradicionalnoj obitelji, cijeli život živjela je u zlatnom kavezu, u životu nije bila sigurnije u ništa osim u jedno, da će se, udati za voljenog muškarca Angela, on je nasljednik najmoćnije čikaške obitelji. Oduvijek je znala da je on ljubav njena života, da s njim želi zasnovati obitelj, da njemu želi predati ono najdragocjenije što ima, sebe. Samo neće sve biti kako je zamišljala, u jednoj noći i zbog jednog poljupca koji joj je otet na prevaru, njen se cijeli svijet sruši.

Primorana je zaručiti se za drugog muškarca Wolfea, umjesto za Angela, Wolfe u šaci drži njenog oca zbog njegovih grijeha, i time prisiljava njenoga oca da mu ona mora postati suprugom. Wolfe jedino što želi je osveta, on je nemilosrdan muškarac koji je spreman na sve kako bi dobio ono što želi, a to je upravo Francesca. Ima osjećaj da je zaglavila i da se neće nikad moći izvući iz života koji joj je nametnut, protiv njene volje. Malo po malo upoznavala je supruga, jednako kao i on nju, i iskrice su počele frcati.

Ona je sad u nezgodnoj situaciji jer njeno srce je puklo na dva djela i krvari za oba muškarca u svom životu, samo su nijanse bila potrebne da shvati koga ustvari voli svim svojim srcem. Samo je jedan muškarac koji je poljuljao tlo po kojem hoda, a ona je spremna na sve kako bi zadobila njegovo srce, jednako kao i on njeno. Njena bitka upravo kreće.

Tko je ustvari Francesca? O čemu mašta? Zašto će joj snovi biti srušeni? Tko je muškarac koji joj je ukrao poljubac? Zašto se morala zaručiti za drugog muškarca a ne za ljubav svoga života? Čime Wolfe ucjenjuje njena oca? Kakav je njihov odnos? Tko je od dva muškarca ipak ukrao njeno srce?

TO MORATE OTKRITI SAMI.

Predivna ljubavna priča puna spletki, zavjere, ubojstava, ali i ljubavi koja očarava, priča koja se čita u jednom dahu. Malo sam bila skeptična prema ovoj novoj autorici i njenom djelu, sve dok knjigu nisam uzela u ruke i ostala oduševljena. Autorica je predivno opisala život jednog muškarca željnog osvete, i mlade žene koja jedino što želi je ljubav, predivna priča koja će vas ostaviti bez daha, natjerati vas na smijeh, ali i na nekim dijelovima i na suze u očima. Uistinu sam uživala u svakoj riječi, svakoj rečenici i svakoj stranici ove knjige. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati.