Kako i jednoj lijepoj ženi moguće reći Ne? Bez obzira kakav zahtjev imala, i što željela otkriti, o nonom što je zabranjena tema za mlade i neudane cure. Kako se pripremiti na brak ako ne znaš što trebaš znati, o njemu o onome što te očekuje ak kažeš ono sudbonosno Da pred svećenikom. Kako uopće objasniti jednoj tvrdoglavoj ženi da ono što treba znati mora pitati, majku, sestru, tetku ili bilo koju drugu udanu ženu, a ne muškarca. E pa tako počinje ova priča.

Mlada Philippa spremna je na sve kako bi saznala što je čeka prve bračne noći, ali očito se javila na krivu adresu, jer za svog suradnika odabrala je muškarca, muškarca koji jako dugo odolijeva ljepšem spolu. Ona nije kao ostale mlade žene visokog društva, nju ne zanimaju nove haljine, plesne dvorane, nju zanima sasvim nešto drugo, botanika, knjige i znanost. Upravo se zato obratila prijatelju i partneru svoga šogora kako bi joj pomogao otkriti sve ono što je zanima.

Ali mlada dama nije svjesna da se igra vatrom, i da neka mjesta nisu za dame njenoga staleža, ali ipak je spremna okušati sreću bez obzira na posljedice, ostalo joj je još samo nešto više od deset dana do udaje za jednog lorda, i prije udaje želi otkriti odnos muškarca i žene. Nije ni svjesna da je svoga suradnika dovela na gorke muke, Cross nije zainteresiran za ludorije mlade dame, ali svejedno ne može odoljeti, i spreman joj je pomoći, pa i na svoju štetu jer ona budi u njemu nepoznate osjećaje. Cijela priča se zakomplicira i oboje moraju uložiti napor da se izvuku iz te komplikacije. Uzbuđenje upravo kreće.

Tko je Philippa? Što želi istražiti prije udaje? Zašto je izabrala baš Crossa? Tko je on? Kakve tajne skriva? Hoće li pomoći dami u nevolji, ili će sve još više zakomplicirati?

TO MORATE SAMI OTKRITI.

Sarah ni ovom knjigom nije razočarala svoje fanove, predivna priča o dvoje jako tvrdoglavih mladih ljudi, koji su spremni na sve kako bi došli do zacrtanog cilja. Predivna ljubavna priča koja će vas nasmijati dobrano tvrdoglavošću glavne junakinje, i strpljenjem glavnog junaka, kojega dovodi do ludila. Ali ono što osjećaju jedno prema drugom svakako je jako lijepo opisano u ovoj predivnoj priči. Priči koja oduzima dah, koja se čita u jednom popodnevu, knjiga koja se ne ispušta lako iz ruku. Moje tople preporuke za ovu predivnu i uzbudljivu knjigu koju svakako morate pročitati.