Prošlost: Toskana 1943.
Beatrice mlada je Škotkinja koja je igrom slučaja zaglavila u Italiji tijekom ratnih razaranja, a njezin san o savršenom poslu u inozemstvu, nepovratno je uništen, jer protiv više sile se ne možeš boriti. Pronašla je utočište u jednoj vili, pokušava se skrivati u predivnim vrtovima vile, a u srcu tog predivnog vrta nalazi se složeni labirint čempresa. I to je postala Beatricina oaza mira, tu pronalazi mir, opuštanje da ne misli što se dešava oko nje, ali ona tu nije sama kako je mislila i nije jedina koja je tu pronašla utočište. Vlasnica kuće je u sigurnost tih zidova primila djecu ali i druge izbjeglice, a kako se rat približava i samom imanju, njeni stanovnici su prisiljeni vidjeti i činiti nezamislive stvari.

Sadašnjost: Toskana 2015.
Tess sad udovica dolazi u Villu delle Colombe iscrpljena od jako bolnog gubitka, kojeg je bolest prerano ga iščupala iz njezinih ruku. Tu pronalazi Beatrice koja je skrbnica na imanju, i vodi Tess do čarobne utjehe vrtova i predivnog labirinta čempresa. Tess tu pronalazi također mir i njene rane polako zacjeljuju, sve nekako sjeda na svoje mjesto, sve do dolaska novog vlasnika Marca, koji remeti mir, ali i ono što nitko ne želi. On naime imanje želi predati graditeljima, što uzburkava duhove prošlosti, a uznemirena Beatrice sad shvaća, ako želi spasiti vilu, morat će otkriti bolnu prošlost toga predivnog mjesta. Jeli Beatrice spremna razotkriti bolnu prošlost, i kako će se nositi s tim ona, a kako Tess?

Tko je Beatrice? Što pronalazi u vili u kojoj je pronašla utočište? Što sve ta vila krije? Tko je Tess? Zašto dolazi baš u tu vilu? Što će sve ona pronaći tamo osim mira? Mogu li njene rane napokon zacijeliti? Tko je Marco? Što on želi napraviti s vilom? Hoće li Beatrice uspjeti novog vlasnika odgovoriti od njegova nauma?

E TO MORATE OTKRITI AMI 😉

Priča koja je smještena u ratnu Italiju, ali i u novo 21 stoljeće, priča koja izaziva trnce, ali i priča koja daje dozu uzbuđenja, što je više čitaš. Što dublje ulaziš u priču to je sve fascinantnije, između prošlosti i sadašnjosti. Sve vrvi zanimljivim likovima od koji vas jedni oduševljavaju, a drugi dovode do ludila. A mračna prošlost koja se skriva iza ugla, i spremna je iskočiti svaki čas na vidjelo. Priča uz koju sam se naplakala, li i nasmijala, nisam ljubitelj priča o drugom svjetskom ratu, i svime što su ljudi prolazili, ali ova knjiga me baš oduševila, taj prelazak iz prošlosti u sadašnjost fascinira. Moje tople preporuke za ovu divnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo maleni dio onoga što vas očekuje iza korica ove knjige.

Osvrt napisala: Sandra K.