Poppy neovisna i pustolovna mlada dama, nema se namjeru udati za bilo koga, udat će se samo za onog muškarca čiji su interesi i intelekt jednaki njenom. Do sad nije našla takvog muškarca, koji će parirati njoj. Dok je u posjeti prijateljici, Poppy u šetnji otkriva tajno sklonište, njena radoznalost je vodi da istraži to mjesto. Njeno oduševljenje se ubrzo pretvara u noćnu moru, kad je pronađu dva gusara, tad je vežu i odnose na brod, i ostavljaju je na kapetanovu krevetu. Poppy je van sebe od šoka, i nakon susreta s kapetanom, shvaća da je neće odmah pustiti. Poppy ni ne sluti tko je muškarac koji ju je oteo, i polako izluđuju jedno drugo, na dvotjedno putovanju oceanom.

Andrew odmetnuti je sin grofa, koji prevozi robu i dokumente za britansku vladu. Mora prevesti važne dokumente u Portugal, a onda slijedi šok, u njegovoj kabini je žena koja se muvala i otkrila tajno sklonište. Dužnost prema kruni ne dozvoljava mu da je pust, da ne bih ugrozio svoj put, tad shvaća da je s njom zaglavi dok god ne preda dokumente. Njoj ne otkriva svoj pravi identitet, ali kad shvati tko je ona, postaje mu još jasnije da će mladu damu morati oženiti kako bi izbjegao skandal. Sad je samo pitanje kako će izdržati s njom na brodu dok obavlja važan posao za krunu.

Tko je ustvari Andrew? Zašto se odmetnuo od svoje obitelji? Kakav to važan i tajni posao radi za svog kralja? Kako će reagirati kad na svom brodu i svojoj kabini zatekne ženu? Tko je Poppy? Kako je pronašla tajno sklonište gusara? Kako će podnijeti put u društvu zgodnog i inteligentno kapetana?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Treći roman iz serije oobitelji Rokesbyyy, koji će vas dočarati, ali dovesti i do ludila, uz naše tvrdoglave junake. Nijedno od njih nije vojno popustiti bez obzira na privlačnost koju osjećaju. Još jedna predivna knjiga iz pera svima nam drage Julie Quinn, koja ostavlja bez daha. Jako mi se sviđa ovaj serijal, i ne mogu odlučiti koja mi je knjiga draža od koje. Ali ovom me totalno očarala, toliko duhovita priča koja vas na smije do suza, ali ima i dijelova gdje vas rasplače. Meni osobno knjiga se jako svidjela, i bila mi je pravo osvježenje u ovim zimskim danima, mislim da ću joj se još koji puta vraćati jer takva štiva volim pročitati više puta. Moje najtoplije preporuke za ovu divnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje između korica ove knjige.

Osvrt napisala: Sandra K.