Wyatt ikad nije želio biti vojvoda, nakon što je kao dijete potjeran iz rodnog doma i voljene kuće, zbog lažnih optužbi rođenog brata. Sad se vraća kako bi preuzeo titulu vojvode nakon bratove smrti, Wyatt je bivši vojnik i špijun, vojsku je morao napustiti zbog smrti brata, kako bi preuzeo sve dužnosti koje nikad nisu bile namijenjene njemu i koje nije ni želio. A sad mora postati član visokog društva i pronaći si ženu kako bi osigurao novog nasljednika svojoj tituli, nije baš oduševljen tom idejom, ali je mora odraditi, ne traži ljubav, jer u nju ni ne vjeruje. Traži samo prikladnu ženu koja će postati njegovom vojvotkinjom. Za oko mu zapadne prelijepa mlada udovica, koja i sama traži prikladna muškarca s kojim će osnovati obitelj. A Wyatt želi samo nju, i neće odustati dok je ne zavede.

Meadow mlada udovica, koju život nije niti malo mazio, nakon što joj je otac dogovorio brak i nakon udaje više nije vidjela London, a njen takozvani muž nikad nije bio tu uz nju, a sad nakon njegove smrti vraća se u društvo. Vrača se u potrazi za prikladnim mužem, ne traži ljubav, samo poštovanje i ono za čim oduvijek čezne obitelji i djecom. Odjednom jedan vojvoda baci oko na nju, iako je vraški zgodan, ali nije impresionirana njima, niti je zanima njegovo bogatstvom i titulom. Ali on ne odustaje, spreman je na sve kako bi je osvojio i učinio svojom Vojvodinom. Sad je samo pitanje hoće li mladi i uporni vojvoda uspjeti u svom naumu?

Tko je Watt? Zašto je potjeran s imanja? Dali je uistinu bio toliko nestašan kao dijete? Što se dogodilo njegovom bratu? Kako se nosi s novom titulom? Hoće li naći ženu koju treba? Tko je Meadow? Kakav je ona život vodila nakon udaje? Što sad želi kao mlada udovica? Može li naći prikladnog muža? Kakav će imati odnos s mladim i zgodnim vojvodom? Može li ikako izbjeći njegov šarm?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Druga knjiga autorice koja je oduševila svijet, pa tako i naše tržište, predivo napisan povijesno ljubavni roman, koji očarava. A likovi koji nas dovode do ludila savršeno su uklopljeni u ovu divnu priču, kako pozitivni tako i oni negativni likovi. Priča koja me oduševila, koju sam pročitala u jednom popodnevu, priča koja se lako čita, s jako zanimljivom radnjom koja tjera na suze, smijeh, ali i poriv da nekog udaviš. Priča puna emocija, zanimljivim zapleta, i još zanimljivijim raspletima. Meni osobno jako se svidjela ova priča, volim ovakve priče koje u meni bude more emocija, koja me totalno oduševila, i kojoj ću se siguro vratiti još koji put. Moje najtoplije preporuke za ovu predivnu priču koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje.

Osvrt napisala: Sandra K.