Ovo je drugi naslov iz serije Pravila lopova, ali ja ne bih bila ja da ne spomenem što mi je malo zasmetalo, a to je naslov koji se ne slaže s pričom. Zašto? Zato što u ovoj priči grof ne traži ljubavnicu, nego imamo grofa koji apstinira već šest godina zato što smatra da zbog svoje teške prošlosti ne zaslužuje ljubav nego samo krivnju na srcu i križ na leđima. Da se dotaknem još malo naslova, smatram da je original puno bolji za priču jer doista i prati radnju (One good Earl deserves a lover) gdje je taj grof nitkov koji koristi drugo ime kako ne bi morao nikome spominjati svoju prošlost i kako se ne bi prisjećao onog križa što ga nosi, a on bome zaslužuje ljubavnicu iako je ne traži. Ako je vama naslov ok i ne smeta vam onda će vam priča biti savršena, a ja sam eto malo sitničava.

Nadalje tu imamo lady Phillippu koja se treba udati za dva tjedna, ali ona smatra kako nije spremna za brak, ulogu supruge i majčinstvo jer pojma nema kako se rade one intimne stvari pa upravo našeg gore spomenutog grofa traži poduku iz zavođenja i uživanja u intimnom činu. Ona ne zna tko je on, ona ne zna kakvu on tajnu krije, ali zna da se malo pomalo opušta u njegovom društvu. I tu dolazimo do druge stvari koja mi je zasmetala, a to je dosta rastegnuta radnja jer čak i nakon 250.stranice ona ga moli da joj pomogne u tom njenom istraživanju, a on je uporno odbija. I to je ono što mi je pokazalo da mi je prvi dio ovog serijala bio uvelike bolji od ovog drugog.

Priča je sama po sebi super, ima zanimljivu radnju, ima napetih dijelova i ima tu puno varanja u kockarnici. Također ima i paklenih planova, a i namještenih bračnih ponuda. Super je osmišljeno, ali potrebno je puno strpljenja za sve te neodlučnosti i za priznanja. Sviđa mi se jako taj grof koji je doista čovjek od riječi i ima potrebu zaštititi, a ne uništiti i odlična mi je Phillippa jer napokon imamo jednu jaku, pametnu i snalažljivu ženu koja nema dlake na jeziku i koja zna što želi te od tog cilja ne odustaje. Veliki sam ljubitelj povijesno ljubavnih romana, ali ovaj mi baš nije sjeo iako čujem mnoge pohvale za njega sa svih strana. Ostajem na tome da je to divan emocionalan serijal, a prvi dio serijala bio je čista raskoš. Preporučujem za čitanje onima koji imaju malo više strpljenja od mene i kojima neće smetati neke ovako banalne stvari kakve su meni smetale.

Izvor: Čarobni svijet knjiga