Judith kojoj se zamjerio muški rod, samo zbog jednog muškarca, koji ju je čarobno poljubio, a onda bez milosti uništio njena oca i obitelj. On je zadnji muškarac kojeg želi ikad vidjeti, a kad se nađe u problemu, upravo taj muškarac je jedini koji joj može pomoći. Samo se nada da ga ona neće vidjeti, njegovu pomoć će zatražiti preko nekoga drugoga, jer mu nikad neće oprostiti ono što je učinio njenoj obitelji. Ali nije sve kako je ona zamislila, jer markiz ima druge planove, želi sam obaviti razgovor, a to bi moglo uzdrmati duhove prošlosti, jer i ona nije baš ravnodušna prema njemu bez obzira na sve što je učinio.

Christian je muškarac koji nema dlake na jeziku, i ne preže pred ničim, sve je spreman učiniti za svoj cilj, pa i nemilosrdno uništiti onoga tko mu stane na žulj. A to je i učinio ocu žene koja mu ne izlazi iz misli, tražio bi je pogledom po zabavama, a kad bi i pogledao neku drugu ženu nije mario jer to nije bila Judith. Iako zna da mu ona nikad neće oprostiti ono što je učinio njenoj obitelji, ali spreman je sad joj pružiti pomoć. I to osobno, a kad je napokon vidi shvati da ona koja ga godinama progoni u mislima, sad je još ljepša nego ikad prije. Još dublje mu se uvuče pod kožu. I svjestan je da ni ona nije ravnodušna prema njemu, iako je svjestan da ona nikad neće biti njegova. Sad je samo pitanje što će poduzeti po tom pitanju i svojih osjećaja?

Tko je Christian? Na koji način je uništio Judithina oca? Zbog čega? Kako se Judith zbog toga osjeća? Zbog čega treba njegovu pomoć? Može li mu oprostiti? Što će biti kad se ponovno sretnu?

E TO MORATE OTKRITI SAMI ?

Prije par godina u ruke mi je došla jedna knjiga ove autorice, priznajem tom knjigom me nije dobila. A onda mi je u ruke došla i ova knjiga, naravno bila sam skeptična, ali dala sam joj šansu, i ugodno me iznenadila, jer prva pročitana knjiga ne može se mjeriti s ovom knjigom. Ova knjiga mi je puno bolja, zanimljivija, i kao da je ovo pisala neka osoba, je ovo je divno napisana priča. Svidjela mi se romansa između glavnih junaka, koji imaju kompliciranu povijest što ovoj priči daje posebnu čar. Autorica je jako lijepo u ovoj priči prenijela emocije, što volim kod knjiga koje čitam, emocije koje izlaze na površinu, što knjigu čini zanimljivom. Divna knjiga puna zanimljivih likova, lijepo opisanih povijesnih detalja što ovu priču upotpunjuje. Moje tople preporuke za ovu divnu knjigu koju svakako morate pročitati. A ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.

Izvor: Čarobni svijet knjiga