RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Noemi pročita pismo svoje rođakinje Cataline koje izgleda kao da ga je pisala osoba koja svakodnevno proživljava strah i torturu te Noemi, ne baš svojom voljom, odlazi Catalini u posjet. Naime, Noemi mora saznati je li Catalina doista oboljela od tuberkuloze kako njena obitelj i liječnik tvrde ili se tu ipak krije nešto posve drugo. Nagađanja se velika, a često bunilo i halucinacije o kojima se Catalina nalazi nikako ne odgovaraju simptomima tuberkuloze.

Kurija, kako nazivaju svoj dvorac u raspadu mračno je, vlažno i jezivo mjesto, a zidovi navodno kriju glasove. Noemi će pokušati svim silama saznati pravu istinu o rudniku koji je tamo nekoć davno postojao, o tajanstvenoj bolesti pokojnih Engleza te najvažnije od svega pokušat će pomoći svojoj rođakinji koja smatra da iz te Kurije izlaza nema.

Imamo tu jednu jako pametnu i prepredenu junakinju koja ne znam što je to odustajanje, imamo nekoliko smušenih likova, a najviše je onih koji šute i teško da ćete nešto iz njih izvući. Priča je istovremeno zastrašujuća i odlična, sva ta nagađanja i istraživanja podigla su mi napetost, a jeziva atmosfera doprinijela je da se povremeno osvrnem oko sebi te da se zapitam što možda zidovi moje kuće kriju.

Najosebujniji i najneobičniji su Noemini krvavo pohotni snovi, a obitelj u koju je došla totalno je poremećena pa dolazimo do toga da nije Kurija jedina koja krije tajne. Što li je samo Catalina željela reći time da iz Kurije nema izlaza? A opet, što vam preostaje na takvom mjestu osim ludila?

Od mene preporuka jer priča je maštovita, neobična i s velikom dozom ludila što me pošteno okupiralo i bez problema sam se bacila u istraživanje zajedno s Noemi. To kopanje po prošlosti, smrt, čudne bolesti i visoko društvo u ruševnoj vili doista su zanimljiva kombinacija koja tvori bizarnu triler radnju. Knjigu se, koliko sam pročitala, uspoređuje s Rebeccom, a iz prve ruke mogu potvrditi da je tako jer nekako su podjednako zastrašujuće i obje priče imaju te stare vile i neke duhove i obitelj koja krije bolesne tajne pa ako vam se svidjela knjiga Rebecca onda će vam se sigurno svidjeti i Meksički roman strave.

Izvor: Čarobni svijet knjiga