Predivan i umjetnički napisan roman o slobodi i neovisnosti. Autorica kaže da je ovaj roman napisala za svoju majku u kojem je iznova zamišljala njen život, a koji itekako ima puno poveznica sa samim romanom. Živopisna je to priča iz koje se može jako puno naučiti o indijskoj kulturi u pedesetim godinama prošlog stoljeća.

Čeznutljiva i željna slobode sedamnaestogodišnja Lakshmi sama se uputi u grad Jaipur gdje postaje najtraženija umjetnica kane i osoba od povjerenja bogatim ženama. Svoje tajne vješto krije čak i kada je prošlost sustigne. Uvjerljiva borba je to za mjesto u društvu u okrutnom i bešćutnom svijetu koji je ujedno i vrlo fascinantan,a Lakshmina priča nije uopće jednostavna. Njezin uspon u društvu dolazi s kompromisima, a na tom je putu uspjela pronaći i pomoć.

Priča o nasilnom dogovorenom braku slamala mi je srce, ali Lakshmin san o neovisnom životu i nevjerojatnom talentu ulijevao je mnogo nade i snage. Priča je prepuna sukoba, likova je puno i svima je život bio na neki način težak. A tu je onda i ta Indija 50.-ih godina koja se oporavlja i kreće u modernom smjeru. Teži se ravnoteži, ali i dalje se vodi borba između tradicionalnog i modernog. Sumnja je sveprisutna.

Kao što sam već rekla, puno je likova u priči, a ima i dosta opisivanja. Od početka mi je teže išlo čitanje, ali kasnije me priča pridobila opisima izrade kane te opisima hrane i jedne meni nepoznate kulture. Na kraju priče, autorica daje priču o kani i zgodne recepte njihovih jela što je jako zanimljiv dodatak romanu i još jedan pokazatelj te osebujne indijske kulture.

Priča je to o pronalasku hrabrosti kojoj kročite ususret na svome putu, o donošenju odluka i prihvaćanju posljedica, ali i preispitivanju istine koju je teško prihvatiti. S ovom ćete knjigom putovati u raskošan raj i bijedan pakao, na vama je da odaberete, ali u svakom ćete slučaju uživati u čitanju i ja vam dajem veliku preporuku.

Izvor: Čarobni svijet knjiga