Četvrtak svoga supruga dijeli s još dvije žene, Ponedjeljak i Utorak, nikada ih nije upoznala, a ne zna ni njihova prava imena, ali zna da postoje u Sethovom životu. Četvrtak je uvijek sva mila i draga, ne zamara supruga pitanjima tko su te druge žene, ne gnjavi ga svojim problemima i nipošto ne spominje svoju ljubomoru kada on četvrtkom dolazi kod nje. Kada Četvrtak dobije naznaku tko bi druge žene mogle biti baca se u bjesomučnu potragu za njima i tu počinju brojni problemi.

Radi li se tu doista o poligamnom braku ili netko ima jako poremećen um? Naravno da će stvari eskalirati, priča će se zapetljati, a tri žene otkrit će tko je Seth doista, a ujedno će otkriti cijeli splet laži koje će im obilježiti živote. Detalji su doista uznemirujući, supruge su skrivane jedne od drugih, žive svaka u svojoj kući, ne izlaze u javnost sa Sethom, imale su pobačaje, na rukama su im modrice, uplašene su i tajnovite. Kakve li tajne samo čuvaju? Jesu li svjesne što je od svega istina, a što laž?

„Supruge“ je stvarno uvrnut i šokantan triler o životima ponižavanih žena, o odgoju, braku, djeci i tajnama. Prevare i povjerenje stavljaju se u isti koš, a kako priča odmiče saznajemo istinu koja baca u očaj. Cijelo vrijeme čitanja imala sam puno predrasuda, a na kraju, kada sam vidjela rasplet, potpuno sam se izbezumila jer ispostavilo se da je istina posve drugačija od onoga što sam ja zamislila. Priča će vas obmanuti na najjače, navesti vas na krive zaključke, postaviti vam pitanja na koja nećete znati kako odgovoriti i onda vas baciti u trans samo jednom jedinom činjenicom.

Roman je jako napet, prevrati su nevjerojatni, a Sethov svijet prava je enigma. Uživala sam u čitanju od prve do posljednje stranice i zato od mene imate veliku preporuku. Ova je priča baš posebna, nepredvidljiva i prepuna zavrzlama i vjerujem da bi vam se, kao i meni, mogla jako svidjeti.

Izvor: Čarobni svijet knjiga