Lady Olivia špijunirat će svojeg novog susjeda, a taj će isti susjed, sir Harry špijunirati nju i dovoditi je do ludila svojim smiješnim i dramatičnim ludiranjem. Sretat će se stalno i svugdje i naravno zaljubiti se jedno u drugo.

Harry nešto krije, a Olivia mora pod svaku cijenu saznati o čemu se radi, a kada se u sve uplete Ruski princ priča postaje pravi show. Smijeh je zagarantiran jer situacije u kojima se likovi nađu prava su teatralna komedija. Oni su nesputani, stalno pričaju besmislice, neozbiljni su čak i kada bi situacija zahtijevala ozbiljnost, brbljavi su i smotani. Ovakvu ekipu nisam mogla ni zamisliti i zbog te njihove spontanosti priča je bila izrazito zanimljiva i opuštajuća.

Ma znate već, to vam je to ljubavno štivo s natruhom povijesti koje je napisano da nas zabavi i napravi nam odmak od stresne svakodnevice, ali ujedno nas može i naučiti povjerenju i oprostu, a također nam pokazati opet tu divnu, romantičnu i bezvremensku ljubav. Priča je super, brzo se okreću stranice, nema opisivanja, nema odugovlačenja i radnja je baš zanimljiva, lepršava i na kraju čak i zabrinjavajuće napeta kada nam autorica ubaci misteriozan nestanak.

Preporučujem za čitanje ako ste fan povijesno ljubavnih romana gdje ta ljubav bude dugo očekivana pa nas ipak na kraju nekako iznenadi i pokaže nam da nije bitno pored sebe imati srodnu dušu već samo osobu koja nas cijeni, poštuje i voli. Eto, tako, nema tu nikakvog filozofiranja, samo jedna vrckava ljubavna priča, puno opičenih likova i možda nekoliko špijuna. Uživajte.

Izvor: Čarobni svijet knjiga