Za jednu ovako tanku knjigu nikada se ne bi reklo da je na okup stavila poprilično bogatu paradu likova. Naravno da ih pola nisam imenom zapamtila usprkos karti ulice i popisu obitelji, ali zato je radnja prava raskoš i glavnu riječ vode sluga, sobarice, dadilje, vrtlari, vozači…kraćim imenom samoprozvano Društvo svete Zite. Svoje su društvo nazvali po zaštitnici slugu koja je svoju hranu i odjeću davala siromasima. Smatrali su to prigodnim, ali jesu li njihove namjere bile dobre?

Jedna ulica predivnih kuća u nizu krije brojne tajne, a osebujno društvo slugu u centru je zbivanja. Oni imaju zabranjene i nezakonite veze te su svi vrlo sumnjivog porijekla, a bome se ne libe prekriti ni ubojstvo. Taj londonski svijet slugu i njihovih gospodara pravo je zapetljano klupko laži. Uvelike se vidi složenost odnosa između poslodavaca i zaposlenih i nećete pogriješiti ako na cijelu priču gledate kao na satiru dok sve izvana izgleda divno i krasno, a iza zidova kriju se mračne tajne.

Kao što sam već spomenula, nisam im zapamtila imena, ali znam da je tu bila žena koja se nazivala Visočanstvom i princezom, lik koji misli da s Bogom razgovara telefonom, sluškinje koje nisu plaćene i brojni drugi, a svi vole raspravljati o trivijalnim stvarima. Vlada psihološka neizvjesnost, a likovi često mijenjaju mišljenja. Dolazi do vrlo neočekivanih preokreta, krvi i suza. Bilo kako bilo, ubojstvo se dogodilo i ako ćemo realno krivac mora biti kažnjen.

Možda vam sve to zvuči jako čudno i razbacano, ali kada malo odmaknete s radnjom shvatit ćete da nije sve to na početku bilo pisano bez veze, da nisu svi ti likovi tu da vas zbune već da vam prenesu jako važnu poruku. Također sve je povezano, sve ima smisla i najradije bih vam malo i spojlala da vam bolje objasnim, ali suzdržat ću se. Temelj priče svakako je istraživanje u raslojavanju modernog društva, nedostatka morala, sebičnost i nejednakost i mnogi se tu pitaju postoji li pravda.

Od mene preporuka jer nasmijala sam se, pomalo i strepila, dobila sam zabavnu priču s triler elementima i vrlo neubrojive likove.

Izvor: Čarobni svijet knjiga