RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Početak jednog novog serijala i moj prvi susret sa ovom autoricom donio mi je osmijeh na lice i jednu zabavnu, duhovitu i šarmantnu povijesno ljubavnu priču o osveti koja će glavne likove stajati pravo bogatstvo. Jedan markiz izopćen iz društva zbog mladenačke gluposti i prokockanog nasljedstva i jedna lady koja iza sebe ima propale zaruke i došle su joj godine kada je proglašena usidjelicom opet isprepletu svoje puteve i krenu u pustolovinu života.

Penelope ima nešto što Michael jako želi, a on bi joj možda napokon mogao pružiti to za čime ona već godinama žudi i naravno eto braka na brzaka i sporazum da njemu njegovo, a njoj brak da je se spasi od usidjelištva. Zgodno ili ne, ovaj će dvojac iskusiti što znači biti poražen, razočaran i ponižen, ali isto tako kroz pokušaje osvete shvatiti će i da se među njima rađa nešto predivno. Ovaj ljubavni roman nikako nije samo još jedna takva priča u nizu, ovo je drugačija priča gdje uopće nisam strepila nego sam doslovno uživala u priči bez osjećaja krivnje ili težine. Za ničime nisam ni na sekundu požalila jer dobila sam krasno upakiranu priču o osveti, o vrijednostima i moralu te o načinu na koji razmišljaju okorjeli ovisnici o kockanju.

Dakako, ima tu i puno intimnih scena, šaljivih situacija i podosta prepucavanja, ali sve se u globali svodi na potragu za istinom dok se putem budi nikada spomenuta ljubav. Priča je to i o pokušajima da vjerujemo tamo gdje smo se već jednom opekli, a ciljevi se postižu na vrlo neugodne načine i pod svaku cijenu. Radnja je brza bez ikakvog kompliciranja i natezanja jer likovi znaju što žele i ništa im neće skrenuti putanju kada si je jednom zacrtaju. Ima i smijeha i suza, čvrstine i nježnosti, emocija neće nedostajati i savršenstvo mi je to što nema nekih šokantnih preokreta već samo usputna zezencija i rješenje koje najbolje odgovara svima.

Svakako preporučam jer se i sama jako veselim nastavku serijala za koji smo na kraju ovoga romana dobili malu natuknicu i to mi je zagolicalo maštu i navelo me da se zapitam koliko li će tek sočna ta priča biti. Pa ako želite zaviriti u ovaj neobičan svijet nikada prežaljenih ljubavi u vrtlogu kockarskog ludila i ako želite znati o kome govori nastavak serijala onda svakako zavirite u ovu zamamnu romantičnu priču i vjerujem da nećete požaliti.

Izvor: Čarobni svijet knjiga