RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Cassie je snažna žena, vatrogasica, profesionalka, staložena i razborita, ali na uzlaznoj putanji u bolnu je prošlost vrati jedna kriva osoba. Ta je osoba našoj Cassie uništila djetinjstvo, a sada je ona na rubu da izgubi sve zbog te prošlosti koja ju je ponovno našla. Dok prolazi užasna sjećanja dobije i poziv od bolesne majke koja ju je ostavila, a sada stvarno treba pomoć pa Cassie spaja bijeg i pomoć te odlazi u novi život i na novo radno mjesto.

U novoj postaji nije toplo prihvaćena, jer ona je žena, ali svojom će odlučnošću i borbom pokazati svima da i žena može biti vatrogasac i to vraški dobar vatrogasac. Naravno da je zbog traume koju je doživjela u tinejdžerskim danima pomalo osorna i hladna prema muškom rodu, ne odlazi na spojeve, ne provodi se s društvom, ne zaljubljuje se jer, kako ona kaže, ljubav je za šiparice. Ali jedan će je novak ipak pridobiti na drugu stranu.

Nije ovo samo priča o ljubavi i zaljubljivanju, nije to samo o novom početku, tu ima puno više toga što baš dirne u srce. Prije svega puno je rasprave o jednakosti muškaraca i žena na određenim poslovnim pozicijama. Što žene mogu ili ne mogu smatram da je samo na nama samima da o tome odlučujemo. Pa i ja sam vatrogasica (nisam aktivna, ali osmijeh mi je bio na licu na taj zgodan naziv iz knjige) i to žene danas rade podjednako odlično kao i muškarci, ali eto u ovoj se priči to puno preispituje i nju se konstantno testira.

Nadalje to je priča o osjećajima koje skrivamo duboko u našim srcima pa stavljamo masku na lice i glavu dignemo u nadi da će sve loše nestati, a dobro ne prihvaćamo kada nam se ono ukaže. To je priča gubitcima, boli, neshvaćanju i ovisnostima. To je roman o oprostu. Kada i kome oprostiti, a kada samo jednostavno krenuti dalje i ne osvrtati se? I za kraj, ali i najvažnije, to je knjiga o ženama, voljenim ženama, izgubljenim ženama, zaboravljenim ženama i zlostavljanim ženama. Gdje je ta pravda, pitam se, gdje je više onih koji štite?

Predivna je knjiga, na dijelove oštra i teška, na dijelove nježna i emotivna, u kompletu savršena istina o ranjivosti. Pravi spoj koji vas tjera da preispitate neke osjećaje i skupite hrabrost za djelovanje. Nije to ni triler ni ljubić, nije saga ni drama, ova knjiga je stvarnost i život u borbi. Pametna i nadahnjujuća radnja daje smisao poslu, obitelji i ljubavi, a ujedno je i duhovita, napeta i zanimljiva pa sve to zajedno daje veliki poticaj, a od mene velika preporuka.

Izvor: Čarobni svijet knjiga