RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Carlotta upravo na dan svojeg predstavljanja društvu mora provjeriti tko je taj njen susjed kojeg nazivaju Ubojiti Markiz i naravno da upada u nevolju iz koje će izaći udana. Ona samouvjerena, pametna i snalažljiva postaje žena zloglasnog markiza kojeg prati loš glas i užasna priča da je ubio svoju prvu suprugu. Kada ga malo bolje upoznaje shvaća da je on zapravo vrlo drag, zgodan i vrijedan truda, a kada je osvojila njegove bližnje vrijeme je da osvoji i njegovo srce. Budući da dijele dvorac bilo bi vrijeme da počnu dijeliti i krevet pa Carlotta kreće u pohod da osvoji neosvojivog i prošlošću progonjenog Haydena.

Tu će biti svakakvih smicalica, puno smijeha i šuškanja raskošnih haljina, a ponajprije bit će tu poneko šokantno iznenađenje i jedna priča o duhu koji progoni sve stanovnike tog čudesnog i istovremeno tužnog dvorca. Priča je to o velikom gubitku i ponovnom stjecanju povjerenja, a svakako to je priča i o ljubavi koja ne bira ni mjesto ni vrijeme. Također to je priča o jednoj bolesti za koju danas postoji prikladno medicinsko liječenje, a koje je 1825.-e godine bila velika misterija i nepoznanica i nije se znalo ni definirati kakva je to bolest ni što je uzrokuje.

Moram priznati da mi je ovaj Teresin roman nekako najbolji od nekolicine koju sam do sada pročitala jer radnja je realna, a krasno je ublažena sarkazmom i nadmudrivanje kada se rađa nova ljubav između dvoje ljudi koji nisu ni sanjali da će se zaručiti i vjenčati u svega nekoliko sati nakon što su se upoznali. Kreće njima sve na teži način, bude tu puno dvoumljenja i negodovanja, ali ipak sve na kraju ispadne odlično kada se svima sve u glavama posloži. To je priča i o pisanju knjiga pa nam glavna junakinja vješto predočuje što znači imati ideju, pisati sa smislom, stvarati priču temeljenu na istinitom događaju i kako kroz to pisanje pokazati da nije fer suditi ljude prema pukim nagađanjima.

Predivno, nježno, romantično i zabavno, sve tegobe i tuge odlaze u zaborav kada dvoje zaljubljenih otvore svoja srca i pokažu svijetu kako se gradi povjerenje i potiskuje ponos. Preporuka od mene svim ljubiteljima povijesno ljubavnih romana koji će definitivno uživati, smiješiti se, strepiti, iščekivati i navijati, a onaj duh što sam ga spomenula bit će vam prava zagonetka kada shvatite koja je njegova simbolika i što je svojom pojavom poručio novoj obitelji.

Izvor: Čarobni svijet knjiga