RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Evo nas na kraju serijala senzacionalnih Čuvara Visočja, a čak i autorica zahvaljuje svim čitateljima koji su bili uz nju od Poglavara do Duha. Moram priznati da mi je bila čast čitati tako osebujan, zanimljiv i pametan serijal koji nas je naučio časti, odanosti, odricanju i pravoj ljubavi zbog koje se vrijedi odreći svega.

Ovoga puta upoznajemo lady Joan, zvanu Duh kojoj će srce zatreperiti zbog Alexa znanog kao Zmaj i još poznatijeg kao izdajnika. Ona krije prepredenost, snalažljivost i špijuniranje, a on krije prave razloge svoga odlaska. Jedno u drugo ludo su zaljubljeni, ali trebat će im dosta vremena da prihvate tajne koje ono drugo krije. Naravno da sve ode nizbrdo kada Alex sazna da je Joan špijun koji odaje važne informacije, ali svejedno je dovoljno voli da je pokuša obraniti i zaštititi.

Rat je završio, Bruce je pobijedio, zavladala je sveobuhvatna sreća, a mi smo svjedočili mnogim usponima, padovima, stresnim situacijama i ratovanjima. Doživjeli smo sreću i suze, vjenčanja i nenadane gubitke, smijali smo se i plakali, bodrili likove da ne gube vjeru u ljubav i čast, moli ih da pregrizu ponos i krenu putem istine. Sve nam je to pružilo mnogo stresa, zapetljanih situacija koje smo smjelo rješavali i sretne krajeve koji su doista bili potrebni svakom Čuvaru.

Mogu još samo reći da je ovo odličan povijesno ljubavni serijal protkan divnim porukama i snažnim emocijama. Ima ljubavi malo više nego povijesti, ali svakako pratimo i jedno povijesno ratno razdoblje koje nam je autorica vrlo vjerno i činjenično prikazala (bilješke autorice o tome što je istinito u pričama, a što je fikcija možete pročitati na kraju svake knjige iz ovog serijala) Meni osobno ovo je jedan od omiljenih povijesnih serijala jer lako se uživjeti u sve to i ona prvotna zainteresiranost za Poglavara postala je opsesija čitavim serijalom. Doslovno sam ih morala čitati sve i nisam ni sekunde požalila pa od mene imate preporuku i znam da mnogi od vas stvarno vole ovaj serijal i često se vode rasprave jel bolji Zmija, Napadač ili Stijena.

Ma svi su super, snažni, hrabri, obdareni i tvrdoglavi, ali također i svi lako padnu kada se ispred njih stvori ona prava. Oženili su pametne žene koje su znale pokazati da je i njihovo mišljenje važno. Uglavnom, svi su na kraju sretni i to je ono što mi je trebalo da se završi jedan ovako osebujan serijal. Mozaiku hvala što su nam preveli cijelu seriju, a svima onima koji se još nisu družili s ovim zgodnim Čuvarima poručujem neka svakako prouče ovo ratno/povijesno/ljubavno/zabavno/seksi/zavodljivo štivo.

Izvor: Čarobni svijet knjiga